مدیر هماهنگی ونظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج از تعبیه ۷۱ مخزن ماسه و نمک در معابر شیبدار سطح شهرسنندج خبر داد.

شکور صلواتی مدیر هماهنگی ونظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از تعبیه ۷۱ مخزن ماسه و نمک در معابر شیبدار سطح شهر خبر داد و گفت: تعداد ۱۵ عدد درمعابر منطقه یک و ننله، ۲۳ عدد منطقه دو و نایسر، ۲۳ مخزن در منطقه سه و ناحیه حسن آباد و ۱۰ عدد در سطح ناحیه ویژه بهاران تعبیه شده است.

مدیر هماهنگی ونظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در ایام بارش برف و جلوگیری از یخ زدگی معابر ۱۱ ستاد برف روبی در سطح شهر برپا شده و ۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات برف روب و نمک پاش در این ستاد‌ها مستقر شده است.

صلواتی بیان کرد: وضعیت توپوگرافی شهر سنندج به گونه‌ای است که بیشتر معابر دارای سطح شیبدار بوده و در زمان بارش برف و یخبندان معابر دچار یخ زدگی می‌شود.

او عنوان کرد: یکی از مصوبات ستاد برف روبی در راستای جلوگیری از یخ زدگی معابر و سهولت در دسترسی به ماسه و نمک تعبیه مخازن ماسه و نمک در معابر شیبدار سطح شهر بود.

صلواتی در ادامه خاطرنشان کرد:در دو هفته گذشته شاهد بارش فراوان باران در سطح شهر بودیم که با تلاش و کوشش پاکبانان خدوم و زحمتکش علاوه بر برداشت به موقع زباله، پاکسازی جداول و جمع آوری برگ‌های پاییزی کمترین آب گرفتگی را در سطح شهر داشتیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.