اشتری مطرح کرد؛

امدادرسانی پلیس در مناطق آبگرفته خوزستان/استقرار اکیپ‌های پلیس در مناطق آسیب‌دیده

فرمانده ناجا کشور به اشاره به حضور حداکثری پلیس در مناطق دچار آبگرفتگی خوزستان گفت: نیروهای پلیس برای تامین امنیت و کمک به مردم به طور شبانه روز کنار مردم دچار آبگرفتگی خوزستان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری در مورد کمک نیرو‌های پلیس به سیل‌زدگان استان خوزستان گفت: نیرو‌های پلیس از ساعات اولیه آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب در استان خوزستان، با حضور در مناطق آسیب دیده، روند امداد و خدمات‌رسانی را آغاز کردند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات پلیس برای تامین امنیت در مناطق سیل زده در کنار امدادرسانی افزود: اکیپ‌های پلیس در مناطق آسیب دیده از سیل، فعالانه و به صورت شبانه روزی مستقرند و تاکنون تلاش شده از تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی برای کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان استفاده شود.

با فعال شدن سامانه بارشی از روز پنجشنبه هفته گذشته در خوزستان نزدیک به سه روز است که چندین شهرستان در استان خوزستان درگیر آبگرفتگی هستند و شهرستان‌های اهواز و بندرماهشهر در شرایط بدتری به سر می‌برند.

طبق اعلام هلال احمر خوزستان چهار مرکز اسکان برای خانواده‌های آسیب دیده ازآبگرفتگی در شهرستان ماهشهر برپا شده است و بیش از ۵۰۰ نفر در این مراکز اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.