اجرای طرح «ظفر ۷» درکرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح «ظفر ۷» درکرمانشاه خبر داد و گفت : در راستای اجرای این طرح ۸۵۰ نفر در حوزه جرائم مختلف دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ظفر ۷ در کرمانشاه گفت : با توجه به رسالتی که در تامین نظم و امنیت جامعه برعهده داریم، برای اینکه بتوانیم اشراف و تسلط خودمان را بر این حوزه نشان دهیم سلسه طرح‌هایی در سراسر استان اجرای می‌کنیم که در همین راستا طرح ظفر ۷ طی ۷۲ ساعت گذشته در کرمانشاه به اجرا در آمد.

او گفت : در این طرح که با مشارکت تمام پلیس‌های تخصصی استان صورت گرفت، کشفیات خوبی حاصل شد.

جاویدان به اقدامات حوزه پلیس امنیت اشاره کرد و افزود: در این طرح سه باند در حوزه قاچاق اسلحه در کرمانشاه منهدم شد و در شهرستان‌های دیگر نیز کشفیات خوبی در این زمینه حاصل شد و در مجموع ۱۶۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی در این طرح کشف شد.

او افزود: همچنین در راستای اقدامات پلیس امنیت در این طرح در مجموع ۵۱ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

جاویدان به اقدامات حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر در این طرح اشاره کرد و ادامه داد: طی مدت اجرای طرح ۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۰ هزار قرص روانگردان کشف شد.

او افزود: در این طرح ۱۰۰ خرده فروش مواد مخدر و نیز ۲۵۰ معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

جاویدان ادامه داد: در این طرح ۲۶ واحد مسکونی که در زمینه عرضه مواد مخدر فعالیت داشتند پلمب شده و مالکین آن‌ها تحت تعقیب قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با سرقت در این طرح اشاره کرد وافزود: در این طرح ۳۶۰ فقره انواع سرقت کشف شده که عمدتا مربوط به سرقت وسایل خانگی و خودرو است.

او افزود: ۴۳ خودروی سرقتی در این طرح کشف شده و در راستای سرقت‌های صورت گرفته ۲۰۵ سارق به همراه سه مالخر دستگیر شدند.

جاویدان گفت: دراین طرح همچین دو فقره قتل کشف شد و چهار نفر قاتل و کسانی که در قتل معاونت داشتند هم دستگیر شدند.

او گفت: همچنین در این طرح ۲۷ مجرم متواری هم در سطح استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کشفیات کالای قاچاق در حوزه پلیس امنیت اقتصادی را در این طرح بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال عنوان کرد وافزود: عمده این کالا‌ها لوازم خانگی هستند

او افزود: در این رابطه نیز یازده قاچاقچی دستگیر و چهار خودرو نیز ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در این طرح در مجموع ۸۵۰ نفر درحوزه جرائم مختلف دستگیر شده و بالغ بر ۲۴۵ وسیله نقلیه نیز کشف و ضبط شده است.

افزایش ۷ درصدی "سرقت" در کرمانشاه

او در خصوص وضعیت سرقت در استان گفت: متاسفانه آمار سرقت‌ها امسال نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد افزایش داشته که عمدتا مربوط به افزایش خرده سرقت‌ها است.

جاویدان ادامه داد: در حوزه سرقت‌های مهم و خشن مانند سرقت منزل، خودرو، سرقت مسلحانه و... امسال ۱۵ درصد کاهش داشته ایم، اما با توجه به افزایش چشمگیر سرقت‌های خرد، در مجموع سرقت‌های استان هفت درصد افزایش داشته است.

او تامین نظم و امنیت جامعه را رسالت اصلی پلیس عنوان کرد وافزود: در همین راستا از مردم می‌خواهیم با مشاهده هر مورد مشکوک، موضوع را با پلیس ۱۱۰ در جریان بگذارند.

او افزود: از مردم می‌خواهیم هر نقد، پیشنهاد و موضوع دیگری که هست را با تماس با شماره ۱۹۷ با پلیس در میان بگذارند.

جاویدان گفت: پلیس حافظ امنیت و جان مردم است و در این رابطه با هیچکس مماشاتی ندارد و اگر برخی افراد قانون شکن بخواهند نظم و امنیت جامعه را به هم زده و آسایش مردم را مختل کنند قطعا با آن‌ها برخورد می‌کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار