توزیع غذای گرم بین آسیب دیدگان ناشی از بارندگی/ پتروشیمی در صحنه است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: توزیع گسترده غذای گرم و خشکبار بین آسیب دیدگان ناشی از آبگرفتگی‌های اخیر در بندر ماهشهر از دیروز آغاز شده است.

محمود عربی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به دلیل وقوع آبگرفتگی در مناطق مسکونی شهرستان بندر ماهشهر و اختلال در تردد و زندگی عادی شهروندان در این مناطق، طبخ و توزیع غذای گرم و جیره خشک به تصویب شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی رسید.

او با بیان اینکه شهر بندرامام خمینی، شهر چمران، کمپ یحیی خان و شهرک شهید رجایی از بخش‌های عمده درگیر سیل هستند، افزود: توزیع این اقلام به نسبت تعداد خانواده‌ها و مناطق درگیر آبگرفتگی بین نقاط مختلف توزیع شده است.

توزیع غذای گرم بین آسیب دیدگان ناشی از بارندگی/ پتروشیمی در صحنه است

عربی با بیان اینکه توزیع موادغذایی از روز دوشنبه به تعداد ۱۰ هزار بسته جیره غذایی خشک و ۶۰ هزار بطری آب معدنی آغاز شده است، اظهار داشت: اولین وعده غذای گرم شامگاه سه شنبه به تعداد ۲ هزار پرس توزیع شد و از امروز به صورت روزانه، ۱۰ هزار پرس غذای گرم شامل هر وعده ۵ هزار برای هر وعده نهار و شام بین خانه‌های درگیر آبگرفتگی توزیع می‌شود.

به گفته فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این کمک‌ها از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تامین و توزیع آن‌ها با هماهنگی قرارگاه‌های مرکزی سپاه پاسداران و بخشداری‌های مربوطه در شهر‌های مختلف و با همکاری بسیج و گروه‌های جهادی صورت می‌گیرد.

توزیع غذای گرم بین آسیب دیدگان ناشی از بارندگی/ پتروشیمی در صحنه است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.