مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس/ صعود سلبی به جمع ۸ نفر برتر

"مارک سلبی" مرد شماره ۵ دنیای اسنوکر با شکست "بری هاوکینز" به جمع ۸ اسنوکر باز برتر مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس راه یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس (UK Championship) بامداد پنجشنبه "مارک سلبی" مرد شماره ۵ دنیای اسنوکر به مصاف "بری هاوکینز" نفر ۲۱ رنکینگ جهانی رفت که در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

سلبی در ۳ فریم از این دیدار موفق به ثبت سنچری شد. او در فریم‌های اول، ششم و هفتم به ترتیب بریک‌های ۱۳۱، ۱۲۱ و ۱۰۶ امتیازی را ثبت کرد. در رشته اسنوکر زمانی که یک ورزشکار بتواند بریک ۳ رقمی بزند، یک سنچری به نام خود ثبت کرده است.

سلبی در مرحله بعدی در دیداری جذاب باید به مصاف "نیل رابرتسون" مرد شماره ۳ حرفه ای‌های اسنوکر برود. آخرین تقابل این ۲ نفر در رقابت‌های اسنوکر "قهرمان قهرمانان" بود که در آن جا رابرتسون به برتری رسید.

در دیگر دیدار مهم بامداد شب گذشته "جو پری" نفر ۱۹ رنکینگ جهانی به مصاف "جیمی جونز" ولزی رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

امروز ۴ دیدار پایانی از مرحله یک هشتم نهایی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها "جاد ترامپ" برترین اسنوکر باز دنیا به مصاف "ریکی والدن" می‌رود. "کایرن ویلسون" نفر ۴ رنکینگ جهانی هم در مقابل "گرائم دات" صف آرایی می‌کند.

به فاتح مسابقات قهرمانی انگلیس مبلغ ۲۰۰ هزار و نائب قهرمان ۸۰ هزار پوند پاداش داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار