در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه با ۲۰ فقره سرقت در شاهین شهر/ کشف محموله لوازم یدکی قاچاق درنایین

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۳ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۳ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه با ۲۰ فقره سرقت در شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه در شهرستان "شاهین شهر" رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

اوافزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان "شاهین شهر" پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند، یک نفر را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه در شهرستان "شاهین شهر" و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.
دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه با ۲۰ فقره سرقت در شاهین شهر/ کشف محموله لوازم یدکی قاچاق درنایین


سرهنگ صادقی ادامه داد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او ۱۰ دوچرخه سرقتی کشف که پس از اقدامات قانونی به مالکان بازگردانده می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از مالکان دوچرخه خواست، دوچرخه خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مانند قفل مطمئن مجهز و از پارک دوچرخه خود در معابر خلوت و خارج از ساختمان محل زندگی خودداری کنند.
 

کشف محموله لوازم یدکی قاچاق درنایین

سرگرد"هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری درایست و بازرسی شهید "شرافت" به یک دستگاه کامیون کشنده رنو که از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های مرکزی در حرکت بود، مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

او ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده در بازرسی تخصصی و دقیق از خودرو تعدادی لوازم قاچاق شامل لنت خودرو، قوطی قهوه، زنجیر موتورسیکلت، باطری موتورسیکلت، کتری برقی، اتو برقی که به طرز ماهرانه جاساز شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق، را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

دستگیری عامل برداشت از حساب در برخوار

سرهنگ"نعمت خلیلی گفت: پیرو شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی به صورت اینترنتی به بهانه برنده شدن در قرعه کشی در یکی از بانک ها، پی گیری موضوع در دستور کار پلیس قرار داد.

او افزود: با تحقیقات اولیه و بررسی مستندات توسط پلیس مشخص شد، طی دو مرحله مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی شاکی به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

سرهنگ خلیلی بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی متهم شناسایی و دستگیر و پس از پذیرفتن جرم ارتکابی و بازگرداندن مبلغ کلاهبرداری شده به شاکی پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که اطلاعات حساب بانکی جزء اطلاعات خصوصی هر شخصی می‌باشد و به منظور پیشگیری و جلوگیری از وقوع هرگونه جرایم اینترنتی، لازم است افراد در حفظ و نگهداری کارت‌های بانکی و اطلاعات آن جدیت داشته باشند و از در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری کنند.

فرمانده انتظامی برخوار بیان داشت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه جرایم رایانه‌ای، موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به پلیس اطلاع رسانی کنند.
 

توقیف وانت نیسان با ۲ تن کابل برق فشار قوی مسروقه در کاشان

سرهنگ "حسین بساطی اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری ۱۲ شهر "کاشان" حین گشت زنی در بلوار "قطب" به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو ۲ تن کابل برق فشار قوی حمل می‌کرد که در بررسی‌های بعمل آمده توسط ماموران انتظامی و کارشناسان اداره برق شهرستان "کاشان" مشخص شد این کابل‌ها سرقتی هستند.

سرهنگ بساطی با اشاره به توقیف وانت نیسان و محموله سرقتی اظهار داشت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تاکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز با سارقان، مجرمان، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و آسایش شهروندان مقابله می‌کنند و در این مسیر نیازمند مشارکت مردمی و تعامل آن‌ها می‌باشند.
 

کشف ۸ دستگاه ماینر قاچاق درفریدن

سرهنگ "مختار بهارلواظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران کلانتری ۱۱ داران هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از داخل خودرو ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوین که بصورت قاچاق و بدون مدارک قانونی حمل می‌شد کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با تأکید بر استمرار و جدیت پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات این عملیات را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.