سرهنگ مومنی خبر داد؛

واژگونی موتورسیکلت در بزرگراه امام علی (ع)

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) قبل از ورودی به سبلان به علت لغزنده بودن سطح سواره رو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۰۵:۱۰ صبح امروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده مسیر بزرگراه امام علی (ع) قبل از ورودی به سبلان اعلام شد.

وی گفت: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی‌های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده، به علت لغزنده بودن معبر نتواسته موتورسیکلت خود را کنترل کند و به زمین برخورد می‌کند.

مومنی بیان داشت: خوشبختانه سرعت این وسیله نقلیه کم بوده و به موتورسوار آسیبی وارد نشده و پس از لحظاتی به مسیر خود ادامه داده است.

وی افزود: داشتن کلاه ایمنی باعث شد که در این حادثه به سر موتورسوار آسیبی نرسد و دیگر خودرو‌ها با دیدن این حادثه به موقع عکس العمل نشان داده و پس از واژگونی با وی برخورد نکردند.

مومنی از راکبین موتورسیکلت خواست در روز‌های بارانی و لغزندگی معابر از موتورسیکلت استفاده نکنند، چرا که استفاده از این وسیله در شرایط بارندگی و بارش ممنوع است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار