آموزش مجازی دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان همچنان تداوم دارد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: آموزش تمامی دانش‌آموزان این استان با همکاری معلمان و سرگروه‌های آموزشی تا یک هفته آینده به صورت مجازی با قوت تداوم دارد.

حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: دستگاه تعلیم و تربیت سیستان‌وبلوچستان با توجه به اقتضای شرایط و نیاز‌های احصا شده با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و روش‌های گوناگون برای دسترسی به اهداف تعریف شده در مسیر کار آموزش مجازی و انتفاع دانش آموزان را در دستور کار دارد.

او افزود: در این راستا با توجه به مصوبه ستاد استانی کرونا آموزش دانش آموزان تا یک هفته آینده مجازی خواهد باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در راستای اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه بویژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری و ظرفیت بسیار خوب رادیو و تلویزیون به منظور تکمیل چرخه آموزش مجازی انجام گرفته و تدابیر مجموعه‌های مختلف کماکان ادامه خواهد داشت.

او گفت: در سایه همدلی و همراهی دانش آموزان و اولیای آن‌ها در مدارس شاهد جلوگیری از افت آموزشی، مطالب درسی به تفکیک پایه تحصیلی توسط معلمان مربوطه از طریق پیام رسان‌های مختلف برای دانش‌آموزان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار