گنج زاده: اقدامات خیرخواهانه را از پدر و مادرم یاد گرفته ام/ امیدوارم با دعای مردم راهی المپیک شوم

ملی پوش کاراته درباره اقدامات خیرخواهانه اخیرش به مردم کم بضاعت توضیحاتی داد.

سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان و شانس اول کسب سهمیه المپیک در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات خیرخواهانه اخیرش بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم تا به نیازمندان کمک کنیم و واقعا خدا را شاکرم در این بازه زمانی فرصتی پیش آمد تا به  شهر‌های مختلف سفر کنم و عضوی از خیریه علی بن ابی طالب با حضور رسول خادم باشم.   برای من افتخاری بود تا این صحنه‌ها را از نزدیک ببینم.

او افزود: واجب است هر کسی با این صحنه‌ها رو به رو شود و قدر جایگاه و زندگی خودش را بیشتر بداند. هموطنانمان در قسمت‌های مختلف کشور واقعا با شرایط سختی زندگی می‌کنند و قسمت شد تا کمک بسیار کوچکی به آن‌ها بکنیم و امیدواریم این کمک‌ها ادامه دار باشد.

گنج زاده در پاسخ به این سوال که آیا کار خیر در زندگی شخصی اش نمود کرده است، بیان کرد: من به تازگی در این کار خیر قدم گذاشته ام. از پدر و مادرم این کار را یاد گرفته ام و می‌بینیم که در این سال‌ها در حد توان به نیازمندان کمک می‌کنند. خدا را شاکرم با چنین پدر و مادری توانسته ام در این راه قدم بردارم. به هر حال مسیر ورزش حرفه‌ای متفاوت است و باید سخت تمرین کرد تا در مسابقات نتیجه بگیریم. مطمئنا دعای مردم به من در این روند کمک خواهد کرد.  

ملی پوش کاراته در مورد رزمایش کمک‌های مومنانه اخیر فدراسیون کاراته اظهار کرد: سعی می‌کنم در فعالیت‌های خیرخواهانه حضور داشته باشم و رزمایش اخیر فدراسیون کاراته هم اقدام بسیار خوبی بود و همزمان با فدراسیون، هیئت‌های ورزشی استان‌های مختلف در این کار خیر سهیم بودند. کرونا باعث شده است تا خیلی از کسب و کار‌ها با مشکل مواجه شود و این کار‌ها می‌تواند به مردم کم بضاعت کمک شایانی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار