نامه‌ای با ۵ امضا برای رونق آبرسانی در البرز

نامه‌ای با امضای پنج تن از مسئولان ارشد البرز برای امکان رینگ شبکه آبرسانی در این استان به رئیس سازمان برنامه و بودجه ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز گفت: یکی از موضوعاتی که باید در البرز محقق شود، رینگ شبکه آبرسانی استان است از این رو برای اجرای این امکان نیز نامه‌ای با ۵ امضا متشکل از نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و استاندار البرز تهیه شده است و برای مسئولان ملی از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر نیرو ارسال خواهد شد.

او با بیان این که اکنون مطالعات رینگ سراسری شبکه آبرسانی البرز تکمیل و برای اجرا مهیا شد، افزود: البرز سال‌های متمادی به دنبال افزایش حق آبه از محل سد‌های مستقر در استان بود که این امر اکنون محقق شده است و درصدد بسترسازی برای اعمال این امکان مهم هستیم.

شهبازی گفت: ساماندهی فاضلاب البرز به جد در دستور کار قرار گیرد، آماده همراهی و پیگیری در این خصوص نیز هستیم.

او افزود: سال ۹۵ در سفر رئیس جمهور به استان البرز، ساخت و راه اندازی چند بیمارستان در دستور کار قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: بیمارستان فردیس تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و در این راستا تکمیل و تعیین تکلیف بیمارستان سید الشهدا در کرج، تسریع در ساخت و بهره برداری بیمارستان‌های طالقان، شهرجدید هشتگرد، نظرآباد و کمالشهر مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.