وجود ۱۳۰ دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ پلیس راهور هندیجان/ مالکان برای ترخیص آن‌ها اقدام کنند

رئیس پلیس راهور هندیجان با اشاره به وجود ۱۳۰ دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ این شهرستان گفت: مالکان نسبت به ترخیص آن‌ها اقدام کنند.

سروان جواد رستمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پلیس راهور ناجا برای مالکان آن دسته از موتورسیکلت‌هایی که از ۲۹ اسفند پارسال و قبل از آن توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

او به معافیت موتورسیکلت‌های مذکور از پرداخت خلافی و تسویه آن پس از ترخیص و با ارائه تعهد از سوی مالکان افزود: تا به امروز ۱۳ آذرماه ۱۳۰ دستگاه از وسیله نقلیه مذکور در پارکینگ وجود دارد و تعداد اندکی از مالکان نسبت به تحویل موتورسیکلت های توقیفی خود اقدام کرده اند.

سروان جواد رستمی با بیان اینکه آخرین مهلت تحویل موتورسیکلت ها، ۱۸ دی ماه اعلام شده است، اظهار داشت: از مالکانی که دارای مدارک هویتی و مالکیتی موتورسیکلت هستند درخواست می‌شود در مدت زمان باقیمانده به پلیس راهور هندیجان مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هندیجان بیان کرد: برای ترخیص موتورسیکلت‌ها نیازی به ارائه گواهینامه و بیمه نامه و همچنین مراجعه به دفاتر ثبت اسناد و املاک نیست و صرفا همراه داشتن مدارک مالکیتی موتورسیکلت کافی است، البته موتورسیکلت‌های فاقد پلاک ملی برای استعلام فاقد سابقه سرقت و... به اداره آگاهی شهرستان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.