بازار‌های منطقه آزادچابهار از ساعت ۱۷ تا ۲۱ فعال خواهند بود

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه چابهار گفت: ساعت فعالیت بازار و مجتمع‌های تجاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار براساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای تامین این شهرستان همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ تعیین شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میر معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه چابهار در جلسه کارگروه فرعی ستاد کرونای شهرستان چابهار از همکاری خوب صنوف، بازاریان و کسبه شهر و منطقه آزاد در تعطیلی مکان‌های کسب و تجارت از ابتدای طرح محدودیت ۱۵ روزه تاکنون قدردانی کرد.

او  اظهار داشت: نشست‌های متعددی با اعضا و نمایندگان ستاد کرونا و با حضور روسای اتاق اصناف و اتحادیه‌های زیر مجموعه در راستای اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان برگزار شده و بیش از ۸۵ درصد اصناف در اجرای طرح محدودیت‌ها همراهی کردند.

مسوول نظارت بر بازار چابهار با قدردانی از کسبه و بازاریان و برخی از روسای اتحادیه‌ها در گام دوم مواجهه با بیماری کرونا و محدودیت‌های اعمال شده از اول آذر ماه در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: شهرستان چابهار نیز با وجودی که مقصد گردشگری کشور محسوب می‌شود از این قاعده مستثنی نبود و با نظر به محدودیت‌ها و تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کرونا و شورای تامین شهرستان تلاش‌ها و همراهی‌های بسیار خوبی برای پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها و حفظ سلامت افراد جامعه صورت گرفت.

میر در رابطه با بازگشایی مجدد بازار و فعالیت کسبه و بازاریان تاکید کرد تمامی واحد‌های صنفی که در گروه‌های ۱، ۲ و ۳ قرار دارند ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی در محیط کسب و کار می‌توانند در طول روز با ساعات مشخص و محدود (۱۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر) برای قطع زنجیره کرونا به فعالیت و ارائه خدمات بپردازند.

او  بیان کرد: صنف‌های گروه ۴ تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که وضعیت به شرایط عادی بازگردد، اجازه فعالیت نداشته و چنانچه در بازدید‌ها و گشت‌های مشترک مشخص شود که صنفی خارج از ساعت تعیین شده فعالیت و در اجرای مصوبات تمکین نمی‌کند، با رئیس اتحادیه مربوطه وفق ضوابط و مقررات قانونی و صنفی و تعهد صورت گرفته برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار