فعال رسانه ای در توئیتر نوشت:

معرفی طلای سرخ ایران به جهان کار فرهنگی و تبلیغاتی می‌ خواهد

فعال رسانه ای درباره افتتاح اولین فروشگاه زعفران ایرانی در چین توئیتی را در حساب کاربری خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به اهمیتی که زعفران برای طبخ غذا دارد، این ماده خوراکی به بسیاری از کشور‌های مختلف صادر می‌شود و چندی پیش هم اولین فروشگاه زعفران ایران در پکن افتتاح شد.

باتوجه به افتتاح اولین فروشگاه زعفران در پکن، محسن باقری تحلیل‌گر سیاسی واکنشی را نسبت به این موضوع در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرد.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط محسن باقری را مشاهده می‌کنید:

"اولین فروشگاه زعفران ایران در یکی از بهترین مجتمع‌های تجاری پکن افتتاح شد. واقعیت این است که هنوز بسیاری از مردم چین با زعفران آشنا نیستند و برخی آن را محصولی از تبت می‌پندارند.

کار فرهنگی، تجاری و تبلیغات بسیاری نیاز است تا طلای سرخ کشورمان جایگاه بایسته خود را در چین پیدا کند. "

افتتاح اولین فروشگاه زعفران فروشی چین


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار