مسیر همدلی برای آسایش شهروندان

رئیس کمیته مناسب سازی شهر از اجرای پروژه مناسب سازی شهر با همکاری مناطق پنج گانه شهرداری خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سپنتا نیکنام، رئیس کمیته مناسب سازی شهری از اجرای پروژه مناسب سازی سطح شهر با همکاری مناطق پنج گانه شهرداری یزد خبر داد و گفت: آیین کلنگ زنی این پروژه به همراه رونمایی از پروژه پایلوت مناسب سازی شهر انجام می‌شود.

او افزود: در نشستی مشترک، مسیر‌های مورد نظر برای مناسب سازی در هر منطقه، با همفکری مدیران مناطق مورد ارزیابی قرار گرفت و پیشنهادات لازم برای اجرای هرچه بهتر پروژه ارائه شد.

نیکنام ادامه داد: پیش از این نیز مدیران مناطق مختلف شهرداری در اجرای پروژه پایلوت مناسب سازی شهر نهایت همکاری و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس کمیته مناسب سازی شهری با اشاره به اینکه معلولان بزرگترین اقلیت هر کشور هستند، اظهار داشت: رعایت حقوق این گروه از شهروندان پیش از این مغفول مانده و انتخاب یزد به عنوان پایلوت شهر دسترس پذیر سبب شد تا گام‌های اساسی در این زمینه برداشته شود.

او در پایان افزود: پیش از این روز دوازدهم آذر برای رونمایی از پروژه پایلوت مناسب سازی و کلنگ زنی پروژه مناسب سازی مناطق مختلف شهرداری در نظر گرفته شده بود. با توجه به محدودیت‌های اعمال شده به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی ادارات
این اقدام با تأخیر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.