بانوی دونده اصفهانی در مسابقات جهانی چین حضور می‌یابد

فرزانه فصیحی دونده سرعتی اصفهانی و رکوردار ایران، اردیبهشت سال آینده در رقابت‌های جهانی در کشور چین شرکت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، برپایه اعلام کنفدراسیون دو و میدانی آسیا بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی آسیا (بزرگسالان)؛ ۳۰ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۱۴۰۰ (۲۰تا ۲۳ می ۲۰۲۱) در هانگژو چین برگزار می‌شود.

محمدرضا برکت رییس هیات دو و میدانی اصفهان اظهارداشت: فرزانه فصیحی به عنوان تنها بانوی ایرانی است که در این مسابقات شرکت خواهد کرد و پیش از آن در هفته جاری در قالب اردوی تدارکاتی به صربستان می‌رود.

محمدرضا برکت اضافه کرد: فصیحی با حجاب اسلامی در رقابت‌ها حاضر می‌شود تا نمادی از یک بانوی محجبه مسلمان در میدان‌های بین المللی باشد.

او با اشاره به حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از این ورزشکار تصریح کرد: این حمایت در قالب یک تفاهمنامه تنظیم و اجرا می‌شود تا بخشی از هزینه‌های او از سوی باشگاه پرداخت شود.

رییس هیات دو و میدانی اصفهان خاطرنشان کرد: تمرینات مناسب با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از کووید-۱۹ در کنار ارتقای روحی روانی بطور قطع موفقیت فصیحی در مسابقات جهانی را در پی خواهد داشت.

فرزانه فصیحی (زادهٔ ۱۳ دی ۱۳۷۱- اصفهان) دونده و عضو تیم ملی دو و میدانی زنان ایران است؛ او در سال ۲۰۱۶ مدال نقرهٔ بخش تیمیِ رشتهٔ دوی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی در هفتمین دورهٔ مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا ‏ و در سال ۲۰۱۸ مدال برنز رشتهٔ دو ۶۰ مترِ هشتمین دورهٔ مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا را به دست آورد.

این بانوی دونده رکورددار دو ۶۰ متر زنان ایران است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.