مسئولان باشگاه مس سونگون برای حضور هر چه پر قدرت‌تر در مسابقات فصل بعد لیگ برتر تا روز یکشنبه سرمربی جدید تیمشان را معرفی خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون برای حضور پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر دور جدید تمرینات خود را از بعدازظهر روز گذشته زیر نظر علیرضا افضل برگزار کرد. این در حالی است که این سرمربی به دلیل محرومیت، فصل بعد حق نشستن روی نیمکت تیم مس را ندارد و به همین دلیل مسئولان باشگاه مس سونگون تصمیم گرفته‌اند تا زمان مشخص شدن سرمربی جدید تمرینات این تیم زیر نظر افضل برگزار شوند.

ظاهرا مدیران باشگاه مس سونگون برای فصل بعد با چند مربی از جمله حمید بی‌غم و مهرداد جابری صحبت‌هایی را انجام داده‌اند تا در صورت توافق، هدایت این تیم را بر عهده یکی از آن‌ها بگذارند.

از همین به نظر می رسد مسئولان باشگاه مس سونگون با حمید بی‌غم بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده‌اند و به همین دلیل مذاکرات ۲ طرف به پایان رسیده است. بعد از این موضوع، مسئولان باشگاه مس سونگون از طریق علیرضا افضل صحبت‌هایی را با مهرداد جابری، سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر انجام داده اند تا در صورت توافق هدایت این تیم را برای فصل بعد بر عهده او بگذارند. جابری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد که در چند روز گذشته، مسئولان باشگاه مس سونگون با او صحبت‌هایی را انجام داده اند، اما تا الان هیچ توافقی صورت نگرفته است و تا اوایل هفته آینده تکلیف او با باشگاه مس سونگون روشن خواهد شد. با این وجود به احتمال بسیار زیاد تا روز یکشنبه سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون معرفی خواهد شد.

تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین شهر و ایمان شیراز هم‌گروه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار