رئیس سیمای استان‌های رسانه ملی:

شبکه‌ای که مطالبه گر نباشد هویت ندارد

عباس فاطمی گفت:صدای مردم و مطالبه گری یک اصل اساسی است که شبکه پرقدمت آبادان با نیرو‌های جوان و پر انگیزه‌ای که دارد در این زمینه پیشتاز و پیشگام بوده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عباس فاطمی رئیس سیمای استان‌های رسانه ملی در نشست شورای معاونان صداوسیمای مرکز آبادان با اشاره به اینکه شبکه‌ای که مطالبه گر نباشد هویت ندارد، گفت: صداوسیمای مرکز آبادان با نیروهای جوان و پرانگیزه در تحقق این امر در تلاش بوده است.

او افزود: هدف مدیران و تصمیم سازان صداوسیما این است که نشاط و سرزندگی از طریق آنتن رسانه میهمان خانه‌های مردم شود، این شور و نشاط در برنامه‌های شبکه آبادان محسوس است و این نشانه موفقیت این مرکز در جذب مخاطب است.

رئیس سیمای استان‌های رسانه ملی ادامه داد: به تصویر کشیدن ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به همراه فرهنگ ناب و اصیل جنوبی باید همچنان اولویت برنامه سازان مرکز آبادان باشد، زیبایی‌ها و دغدغه‌هایی که از شبکه آبادان به آنتن شبکه‌های سراسری راه می‌یابد سبب رضایتمندی مخاطبان رادیو و تلویزیون شده است.

او ، عملکرد، هنرمندی و هوشمندی شبکه آبادان در فضای مجازی را یک الگوی موفق و ارزشمند برای سایر مراکز عنوان کرد.

رئیس سیمای استان‌های رسانه ملی اظهار داشت: برنامه سازی با موضوعاتی از جمله خودکفایی در تولید قطعات پالایشگاهی و پیشرفت در زمینه صنعت نفت به ویژه در دوران تحریم‌های ظالمانه نفت و انرژی، معماری متفاوت سنتی و زیبای شهری، معرفی کارآفرینان و تولیدکنندگان موفق بومی، نقش علمای برجسته آبادان و خرمشهر در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی می‌تواند در جذب حداکثری مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.