استان هرمزگان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در برخی نقاط غربی و شمالی استان هرمزگان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت:امروز با تاثیر یک موج بارشی ضعیف در برخی نقاط غربی و شمالی استان هرمزگان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود و دریا نیز در محدوده جزایر غربی استان طی ساعات بعد از ظهر با وزش باد‌های غربی کمی مواج خواهد بود.

سی سی پور افزود: از ظهر فردا یکشنبه با فعالیت سامانه بارشی جنوبی ابتدا در مناطق غربی استان و جزایر غربی خلیج فارس و به تدریج در سایر نقاط استان رگبار باران، رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود.

او گفت: فعالیت این موج بارشی طی روز دوشنبه تا ظهر سه شنبه در مناطق مرکزی و شرقی استان ادامه خواهد داشت و توصیه می‌شود که از قرار گیری در حریم رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: از لحاظ دمایی طی امروز تا روز دوشنبه کاهش نسبی دمای بیشینه و از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری کاهش محسوس دمای کمینه در غالب مناطق استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.