برگزاری مجازی نمایشگاه پژوهش در خوزستان

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: نمایشگاه استانی دستاورد‌های پژوهشی به صورت مجازی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایرج کاظمی‌نژاد رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: سالانه کلیه برنامه‌های نمایشگاه پژوهش به صورت حضوری برگزار می‌شد، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، کلیه این برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهند شد. به این منظور وزارت علوم، یک پلتفرم تهیه کرده که در آن نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری به صورت سه بعدی برگزار خواهد شد.

او بیان داشت: سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری از سراسر کشور در این نمایشگاه یک غرفه مجازی دارند و دستاورد‌های پژوهشی خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

کاظمی نژاد افزود: نمایشگاه‌های استانی نیز به صورت مجازی برگزار می‌شوند و البته بسیاری از استان‌ها تنها به نمایشگاه ملی بسنده کرده‌اند و نمایشگاه استانی برپا نخواهند کرد، اما در خوزستان، نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان تصریح کرد: تاکنون ۳۷ سازمان و نهاد علمی و پژوهشی در استان جهت شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند و قصد دارند دستاورد‌های پژوهشی خود را در معرض نمایش قرار دهند. نمایشگاه استانی از ۲۷ تا ۳۰ آذر خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.