سرمربی تیم فوتبال بادران:

آرمان گهر حریف قابل احترامی بود/ تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی به ۳ امتیاز برسیم

عاشوری، سرمربی تیم فوتبال بادران گفت: تلاش می‌کنیم از هفته بعد، تمام بازی‌های خانگی و خارج از خانه را ببریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن عاشوری، سرمربی تیم فوتبال بادران تهران پس از تساوی تیمش مقابل آرمان گهر سیرجان اظهار کرد: کیفیت زمین در بازی تاثیر خوبی داشت  و هر ۲ تیم توانستند از ابتدایی‌ترین ابزار برای برگزاری بازی به خوبی استفاده کنند. تیم ما و آرمان گهر بازی خوبی انجام دادند. حریف ما تیم خوب و قابل احترامی بود. از آرمان گهر شناخت خوبی داشتیم و در طول هفته، نکاتی را به بازیکنان گوشزد کردیم.  

عاشوری در ادامه گفت: نتوانستیم خیلی تمرین کنیم، زیرا با توجه به فاصله کم میان ۲ بازی، بیشتر به ریکاوری پرداختیم. تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. درست است که نتوانستیم آرمان گهر را ببریم، اما پیشرفت بازیکنان نسبت به بازی قبل مشهود بود. با توجه به ارتفاع ورزشگاه از سطح دریا، می‌دانستیم که در نیمه اول از نظر تنفسی به مشکل می‌خوریم، اما در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد و توانستیم موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم و موقعیت‌های کمی به حریف بدهیم.

او افزود: در مجموع، یک امتیاز بیرون از خانه خیلی خوب نیست، اما بد هم نیست. ما به آرمان گهر و تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم، اما تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی به ۳ امتیاز برسیم. به کار و تلاش بیشتری نیاز داریم، زیرا تنها ۱۰ روز است که تیم را تحویل گرفته ایم.


بیشتر بخوانید:

تثبیت صدرنشینی پارس جنوبی در تقابل نصرتی با تیم سابق/ نخستین پیروزی سپاسی در فصل جدید/ لطیفی موتور چوکا را روشن کرد


سرمربی بادران در پاسخ به این سوال که چند هفته طول می‌کشد تا سطح فنی تیم‌ها مشخص شود، گفت: معمولا تیم‌ها به ۷ تا ۸ هفته زمان نیاز دارند تا شکل خودشان را به دست بیاورند و عیار آن‌ها مشخص شود.  

انتهای پیام/ 

برچسب ها: لیگ آزادگان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار