چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان از آغاز چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در قالب توزیع ۳۴هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در این استان خبرداد.

علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: ارزش  بسته‌های حمایتی حدود پنج میلیارد تومان بوده است.

او  ادامه داد: تاکنون ۶هزار بسته معیشتی توسط این ستاد بین نیازمندان منطقه سیستان توزیع شده که بیش‌از ۳۰ گروه جهادی در سطح منطقه در این امر پای کار بوده‌اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سیستان‌وبلوچستان گفت: این ستاد از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با راه‌اندازی قرارگاه امدادی و جهادی به مدد کادر بهداشت و درمان برای مقابله با این ویروس رفته است.

او  افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تامین بسته‌های معیشتی و بهداشتی به مبارزه با این ویروس منحوس برخاسته است.

راشکی تاکید کرد: مبارزه با ویروس کرونا تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.