استاندار همدان گفت: با همکاری خانه مطبوعات مشکلات رسانه‌ها را پیگیری می‌کنیم.

مشکلات مطرح‌شده رسانه‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی استاندر همدان شب گذشته در جمع اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد نسبت به توزیع عادلانه آگهی‌ها اقدام کنند و دستگاه‌ها و رسانه‌ها باید قانون را اجرا کنند بیان کرد: با همکاری خانه مطبوعات، مشکلات رسانه‌ها را پیگیری می‌کنیم.

او ادامه داد: رسانه‌های استان همدان از گذشته تا امروز دغدغه توسعه استان و خدمت به مردم را داشته و دارند و این یک فرصت خوب برای توسعه استان است.

شاهرخی افزود: خانه مطبوعات نهاد صنفی و قانونی و مورد حمایت مجموعه دولت است و انتظار داریم زمینه تعامل رسانه‌ها با دستگاه‌های اجرایی را فراهم آورند و برای ارتقای جایگاه رسانه‌ها تلاش کند.

استاندار همدان با بیان اینکه سند اطلاع رسانی استان به عنوان یک اقدام ابتکاری اولویت حوزه اطلاع رسانی استان است و برای همه مدیران لازم‌الاجراست اظهار داشت: هنگامی که در جامعه با مشکل کرونا روبرو هستیم مدیران، ارتباط بیشتری از گذشته با رسانه‌ها داشته باشند و با تور‌های خبری جامعه را از کار‌های انجام شده مطلع کنند.

شاهرخی با بیان اینکه در برگزاری دوره‌های آموزشی، تور‌های گردشگری و بیمه تامین اجتماعی به رسانه‌ها در زمان مناسب کمک خواهیم کرد گفت: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران ارتباط و تعامل با رسانه‌هاست و عملکرد دستگاه‌ها در این حوزه ارزیابی می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.