کمک ده‌ها میلیونی اصناف بسیجی در شاهرود

مسئول بسیج اصناف شاهرود از کمک ده‌ها میلیونی اصناف بسیجی این شهرستان در دوران همه‌گیری ویروس کرونا خبر داد و گفت: ۶۰ بسیجی اصناف به اداره صمت معرفی شدند و در راستای نظارت بر بازار همکاری دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌رضا تیموری مسئول بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود با اشاره به اقدامات بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در ایام مقابله با کرونا، کمک‌های مؤمنانه و مقابله با گران‌فروشی گفت: اصناف و بازاریان بسیجی شاهرود در راستای رزمایش کمک مؤمنانه، تاکنون ۱۳۰ میلیون ریال کمک نقدی برای تهیه جهیزیه ویژه زوج‌های جوان نیازمند اهدا کرده‌اند.

او افزود: ۱۲۰ میلیون ریال کمک به ۶ نفر از بیماران صعب‌العلاج توسط اصناف و بازاریان بسیج جمع‌آوری و ۳۳۰ میلیون ریال کمک نقدی به نقاهتگاه شاهرود در راستای مراقبت از بیماران کرونایی اهدا شده است.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیون ریال میوه و برنج به نقاهتگاه شاهرود توسط بسیجیان بازار کمک شده است، افزود: شناسایی کارگاه‌های جهادی تولید ماسک در جهت اهدای وام‌های قرض‌الحسنه در راستای تداوم فعالیت و معرفی اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا به استان سمنان برای حمایت از آنها، از فعالیت‌های جهادگران بسیجی اصناف و بازاریان شهرستان در این ایام است.

او با اشاره به تهیه و توزیع ۱۱۰ سبد معیشتی به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال و توزیع آن بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا گفت: در هفته بسیج، بیش از ۶۰ میلیون ریال ماسک تهیه و در محلات اسلامی شاهرود توزیع و ۲۴۰ متر بنر در شهر به مناسبت این هفته تهیه و نصب شد.

تیموری با اشاره به همکاری با اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود در راستای نظارت بر بازار و مقابله با احتکار و گران‌فروشی افزود: ۶۰ بسیجی اصناف به اداره صمت معرفی شدند و با این اداره و اتاق اصناف در راستای نظارت بر بازار همکاری دارند.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: بسیج اصناف ، صمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.