افزایش ۶ درصدی نزاع در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۷ هزار و ۴۵ نفر در هفت ماهه امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،صفایی‌فرد مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۷ هزار و ۴۵ نفر در هفت ماهه امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال که تعداد مراجعین نزاع ۲۵ هزار و ۶۳۴ نفر بود، حدود ۶ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: از کل مراجعین نزاع در طی این مدت ۶ هزار و ۸۸۲ نفر زن و ۲۰ هزار و ۱۶۳ نفر مرد بودند که نسبت به مدت مشابه پارسال هر کدام به‌ترتیب حدود یک درصد کاهش و ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او افزود: در مهرماه امسال نیز آمار مراجعین نزاع با ۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به ۳ هزار و ۱۸۱ نفر رسیده است که از این تعداد ۲ هزار و ۳۳۷ نفر مرد و ۸۸۴ نفر زن بودند.

صفایی‌فرد گفت:‌کل مراجعین مدعی صدمات نزاع در سال ۹۸ به ادارات پزشکی قانونی استان ۳۶ هزار و ۶۵۶ نفر بود که از این تعداد ۲۶ هزار و ۷۰۹ نفر مرد و ۹ هزار و ۹۴۷ نفر زن بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار