برنامه فینال مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه مشخص شد

مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۰ با حضور ۴۰۱ شرکت کننده از ۷۹ کشور در ۲ بخش انفرادی استاندارد و ابداعی از روز ۲۶ آبان‌ماه تا ۲۵ آذرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  رقابت‌های استاندارد در رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال پیگیری می‌شود و در بخش ابداعی نیز پومسه‌رو‌ها در رده‌های سنی بالای ۱۷ سال به اجرای فرم می‌پردازند.

با اعلام نتایج مرحله نیمه نهایی مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه، برنامه رقابت‌های فینال که به صورت زنده (در هر روز ۲ رده سنی) طی روز‌های ۱۷ تا ۲۲ آذرماه (۷ تا ۱۲ دسامبر) از ساعت ۲۱ به وقت کره‌جنوبی (۱۵:۳۰ به وقت تهران) پیگیری می‌شوند، مشخص گردید.

برنامه رقابت‌ها به شرح زیر می‌باشد:

روز اول (دوشنبه - ۱۷ آذرماه): رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال مردان و زنان / محمد تقی حاتمی - نرجس شریفی

روز دوم (سه شنبه - ۱۸ آذرماه): رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال مردان و زنان / نادر خدامرادی

روز سوم (چهارشنبه - ۱۹ آذرماه): رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال مردان و زنان/ امیررضا مهربان - مرجان سلحشوری

روز چهارم (پنجشنبه - ۲۰ آذرماه): رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال مردان و زنان/ حمید نظری - نسترن ملکی

روز پنجم (جمعه - ۲۱ آذرماه): رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال مردان و زنان/ سکینه هوشنگی ماهر

روز ششم و پایانی (شنبه - ۲۲ آذرماه): رده سنی بالای ۶۵ سال مردان و زنان/ هدایت آریان فر

مرجان سلحشوری، نسترن ملکی، نرجس شریفی و سکینه هوشنگی ماهر در گروه زنان و امیررضا مهربان، حمید نظری، محمدتقی حاتمی، نادر خدامرادی و هدایت آریان‌فر در گروه مردان موفق به راهیابی به فینال مسابقات جهانی پومسه شدند. کوروش بختیار، راضیه حسن لو، مریم عربی و منصور خاندان نیز حذف شدند.

هدایت مردان ملی پوش پومسه برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است؛ سرمربیگری تیم ملی پومسه زنان نیز برعهده فاطمه اسدپور می‌باشد و مهسا مردانی نیز مربی تیم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پومسه ، پومسه رو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.