اذعان صهیونیست‌ها به ضعف سامانه گنبد آهنین در برابر حملات راکتی و پهپادی

یک نشریه صهیونیستی از ترس و نگرانی مقامات صهیونیست نسبت به ضعف سامانه گنبد آهنین در برابر حملات راکتی حماس خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هفته نامه صهیونیستی «ماکور ریشون»، صهیونیست‌ها نسبت به ضعف سامانه گنبد آهنین در برابر حملات راکتی و پهپادی حماس آگاه هستند و برای تقویت بنیان دفاعی مجبور به برگزاری رزمایش‌های متعددی شدند.

به گفته این نشریه، ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای یک درگیری بزرگ در غزه آماده می‌کند. یکی از یگان‌های ارتش این رژیم اخیرا یک رزمایش سه روزه با اهداف مختلف را در جنوب فلسطین اشغالی برگزار کرده است.

در این رزمایش، انواع سناریو‌های رزمی مانند رخنه‌های چند منظوره، شلیک راکت و حملات پهپاد‌های انتحاری در دستور کار قرار گرفته است. یک مقام نظامی ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت که ماموریت دیگر ارتش ما مواجهه با حملات محتمل به پست‌های نظامی مستقر در مرزهاست.

این نشریه صهیونیستی همچنین به ناتوانی سامانه گنبد آهنین این رژیم در مقابله با موج حملات راکتی حماس اذعان کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی تاکید دارد که نیرو‌های مقاومت در غزه مجهز به پهپاد‌هایی با قدرت نقطه زنی هستند که از طریق آن می‌توانند به آسانی به سامانه موشکی گنبد آهنین حمله کنند.

طی ماه‌های اخیر و پس از فاش شدن محتوای طرح صلح ترامپ موسوم به معامله قرن، حملات خمپاره‌ای و راکتی از سوی نواره غزه به اراضی اشغالی شدت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار