بردسیر رتبه نخست اشتغالزایی استان کرمان رابه خود اختصاص داد

فرماندار بردسیر گفت: با توجه به آمار ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، طی ۹ ماه گذشته شهرستان بردسیر رتبه نخست ایجاد اشتغال را در سطح استان کرمان کسب کرده است.

مجید نجف پور، فرماندار شهرستان بردسیر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اشاره به تحقق ۸۶۸ نفر سهمیه اشتغال در بردسیر گفت: طی ۹ ماه گذشته این میزان به هزارو ۲۵۷نفر رسیده است.

او افزود: بیشترین شغل‌های ایجاد شده در شهرستان بردسیر در زمینه صنعتی، کشاورزی، دامداری، کاشت گل محمدی، گیاهان دارویی، بوم گردی، اقامت گردی و گردشگری بوده است.

نجف پور با اشاره به اینکه از لحاظ ایجاد اشتغال شهرستان بردسیر در وضعیت خوبی قرار دارد، تصریح کرد: ۶۸۰ شغل در بحث مشاغل خانگی ایجاد شده است که ۶۶۳ نفر از طریق معین اقتصادی به بانک عامل معرفی شده اند و یازده میلیارد و ۶۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تسهیلات دریافت کرده اند و ۱۷ نفر نیز از طریق اداره کار ۱۵۰ میلیون تومان با معرفی به بانک‌های عامل تسهیلات دریافت کرده اند.

او بیان کرد: همچنین ۴۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان از طریق دو بانک دیگر طی ۹ ماه گذشته پرداخت شده است.

نجف پور اظهار کرد:همچنین طی مدت یاد شده ۱۰۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۵ و نیم میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار بردسیر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از طریق بانک ها به واحد‌های آسیب دیده‌ ناشی از کرونا ۵ میلیاردو ۱۷۹ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار