رشد ۵۲ درصدی در وصول مطالبات معوقه بانک‌ها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از وصول بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از مطالبات معوقه بانک‌ها در این استان طی ۸ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مهدی هاشمی با اشاره به وصول مبلغ ۳ هزار و ۵۴۶ میلیارد و ۶۷۹ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۲۸۲ ریال از مطالبات معوقه بانک‌ها در این استان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، افزود: رشد ۵۲ درصدی در این زمینه نسبت به مدت مشابه پارسال مؤید حرکت ادارات اجرای ثبت این استان در مسیر برنامه‌های ابلاغی سازمان ثبت به منظور سرعت بخشی در استیفای حقوق ذینفعان و پیاده سازی بهینه مصوبات سازمانی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس افزود: طی ۸ ماهه سال ۱۳۹۸ مبلغ ۲ هزار و ۳۲۸ میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۹۷۳ هزار ریال از این مطالبات توسط ادارات اجرای ثبت این استان وصول شده بود.

هاشمی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و با هدف تسریع در امور مراجعان به ادارات ثبتی استان، تداوم ارائه خدمات غیر حضوری به متقاضیان را در دستور کار داریم و سامانه‌های ارائه خدمات غیر حضوری که توسط کارشناسان اداره فناوری اطلاعات این اداره کل راه اندازی شده اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار