مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

تردد در محور‌های مواصلاتی جریان دارد

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از تردد عادی خودرو‌ها در طول تمامی راه‌های اصلی و فرعی این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از تردد عادی خودرو‌ها در طول تمامی راه‌های اصلی و فرعی این استان خبر داد و گفت: هم اکنون در حال بررسی آخرین وضعیت جاده‌های روستایی هستیم و تا ساعاتی دیگر نیز در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

قدرت‌الله مهدیخانی افزود: خوشبختانه با ورود سیستم بارشی که از روز شنبه هفته جاری وارد استان شد، بارش‌های خوبی را شاهد بودیم تا جایی که هم اکنون بارش برف در تمامی سطح استان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که برخی نقاط استان از جمله آزادراه قزوین - زنجان و ارتفاعات منتهی به بخش رودبار الموت شرقی و غربی بارش برف با کولاک همراه بوده و میزان بارش‌ها نیز در شهر‌های آوج، آبگرم و طارم سفلی نیز قابل توجه بوده است.

این مسوول بحران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع عوامل راهداری در خصوص اجرای عملیات نمک پاشی و برفروبی، هیچ یک از راه‌های اصلی و فرعی استان با بارش برف مسدود نشده و از آنجایی که اولویت کار برای بازگشایی، این معابر هستند لذا هم اکنون شاهد تردد عادی و روان خودرو‌ها در آن‌ها هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: با توجه به انجام عملیات نمک‌پاشی و برفروبی، ادامه استقرار توده هوای سرد نیز مشکلی را در حوزه تردد خودرو‌ها طی روز‌های آینده ایجاد نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.