تاریکی محض در جشنواره نور!/ مشکلات غیرمنتظره‌ای که کام بازدیدکنندگان را تلخ کرد!

جشنواره نور که هرساله به مناسبت فرارسیدن زمستان در شهر منچستر انگلیس برگزار می‌شود با مشکل فنی رو به رو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره نور و یا FURIOUS 'Lightopia هر ساله به مناسبت آغاز زمستان در شهر منچستر انگلیس برگزار می‌شود اما امسال برگزار کنندگان این جشنواره در حق بازدیدکنندگان کم لطفی کردند و آنطور که باید این جشنواره قدیمی را برگزار نکردند. بازدیدکنندگان ادعا می‌کنند تنها نیمی از فانوس‌های و نمایشگرهای نور در جشنواره روشن بودند و قسمت‌هایی از مسیر تاریک بوده و در تاریکی قدم زده‌اند و مجبور شدند از نور گوشی خود برای روشن کردن مسیر استفاده کنند.

برگزارکنندگان مشکلات فنی را دلیل این تاریکی‌ها دانستند و از بازدیدکنندگان عذرخواهی کردند، همچنین قول بازپرداخت بلیط و یا رزرو مجدد را دادند. یکی از بازدیدکنندگان اظهار داشت: "آنچه روشن شده بود زیبایی خیره کننده‌ای داشت اما تنها ۵۰ درصد آن‌ها کار می‌کرد. و متاسفانه هیچ کدام از کارکنان این جشنواره درباره این مشکل با ما صحبت نکردند. همچنین هیچ کارمندی نبود که به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهد." یکی دیگر از بازدید کنندگان گفت: بلیط این جشنواره بسیار گران است و من تنها نیمی از این نمایشگرها را دیدم و باقی آن به سال بعد موکول شد.

جشنواره نور منچستر

جشنواره نور منچستر

نحوه برگزاری این جشنواره در فضای مجازی نیز با واکنش‌هایی همراه بود و یک کاربر نوشت: چطور ممکن است بهای بلیط را بازپرداخت کنند وقتی صحبتی در این‌باره نکرده‌اند؟! اکثر محتوای کامنت‌ها به بازگرداندن بهای بلیط مربوط می‌شد. برگزارکنندگان با افزایش شکایت‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند: که با تمام دارندگان بلیط این جشنواره تماس گرفت شده تا بازپرداخت کامل بلیط و یا رزرو مجدد را ارائه دهند. همچنین این اطمینان را دادند که تجربه بازدید از این جشنواره در تمامی فصل‌های سال ادامه خواهد داشت.

در ادامه ویدئویی از این جشنواره را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار