تسریع در روند تکمیل فرودگاه سمنان

در بازدید سرپرست فرمانداری سمنان از فرودگاه سمنان مشکلات بررسی و در جهت رفع آن چاره اندیشی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری سرپرست فرمانداری سمنان در حاشیه بازدید از فرودگاه سمنان با اشاره به اهمیت راه اندازی این فرودگاه به عنوان یکی از انتظارات مردم سمنان گفت: اقدامات لازم در جهت تکمیل و بهره برداری نهایی فرودگاه سمنان و توسعه و خدمت رسانی به مردم تسریع شود.

او افزود: عملیات ساخت ساختمان جایگاه سوخت فرودگاه سمنان با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در حال انجام است که با برنامه ریزی اصولی تلاش می‌شود با تامین اعتبار این طرح مهم در کمترین زمان ممکن مورد استفاده قرار گیرد.

فخری بیان کرد: مراحل اجرایی احداث ساختمان هواشناسی فرودگاه سمنان با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل و تجهیزات آن نیز محیا است تا با استفاده اعتبارات امسال آماده بهره برداری شود.

سرپرست فرمانداری سمنان با تاکید بر لزوم پیگیری مرز هوایی فرودگاه سمنان و تامین تحهیزات برای این بخش ابراز داشت: اقدامات لازم بمنظور آماده سازی ترمینال برای بهره برداری صورت گیرد.

او بابیان اینکه ایجاد چارت سازمانی و تأمین نیروی انسانی نیروی حفاظت فرودگاه نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: پیگیری برای احداث ساختمان جدید ویژه نیروی حفاظت فرودگاه نیز از دیگر پروژه‌های مهمی است که باید در راستای توسعه این فرودگاه اجرایی شود.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.