رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد، گفت: ساخت ۱۰ خانه برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی لامرد آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معصومه کاظم زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد بیان کرد: عملیات ساخت ۹ واحد مسکونی برای خانواده های دارای افراد معلول و یک واحد مسکونی برای زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی لامرد آغاز شد که ۵ خانه در بخش چاهورز، ۴ خانه در بخش علامرودشت و یک خانه در بخش مرکزی لامرد قرار دارد.

او با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، تصریح کرد: تعدادی از  مددجویان بهزیستی لامرد در منازل فرسوده، قدیمی و بدون ایمنی سکونت دارند و مابقی مددجویان نیز مستاجر هستند که  به زودی صاحب خانه ایمن و مقاوم می شوند.

کاظم زاده ادامه داد: متراژ واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای افراد معلول حدود ۶۰ مترمربع و برای زنان سرپرست خانوار حدود ۵۰ مترمربع است که ۷۵ درصد هزینه ساخت هر مترمربع را سازمان بهزیستی کشور و در قالب کمک بلاعوض از محل اعتبارات هدفمندسازی یارانه ها و دیگر منابع اعتباری بهزیستی و ۲۵ درصد باقیمانده نیز از سوی  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تامین می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد، افزود: بهزیستی لامرد در اجرای تفاهم نامه بهزیستی کشور با دو نهاد دیگر یعنی بنیاد مسکن و قرار سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، توانست بیشترین آمار ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در استان فارس را به خود اختصاص دهد.

او اضافه کرد: صفر تا صد کار طراحی تا ساخت کامل این تعداد واحد مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام می‌شود و مددجو مسئولیتی در روند ساخت بر عهده ندارد.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار