سمیعی: تیم پرسپولیس در بالاترین حد هماهنگی و اتحاد است/ قهرمانی در آسیا افتخاری برای جامعه فوتبال خواهد بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط این تیم پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد آماده شدن این باشگاه برای فینال آسیا گفت: حدود ۲۰ روز پیش بود که ما یک کارگروه در باشگاه پرسپولیس برای فینال آسیا تشکیل دادیم و تمام کمیته‌های مختلف درون باشگاه، روی این بازی متمرکز شده اند. تا الان ۳ جلسه برگزار کردیم و با تهیه یک چک لیست به دنبال این هستیم چیزی را از قلم نیندازیم. فردا جلسه چهارم و آخر این کارگروه است تا کار‌های نهایی برای تدارک تیم، پیش از بازی فینال آسیا را انجام دهیم.

سمیعی: تیم پرسپولیس در بالاترین حد هماهنگی و اتحاد است/ قهرمانی در آسیا افتخاری برای جامعه فوتبال خواهد بود

تیم پرسپولیس در بالاترین حد هماهنگی و اتحاد است

او ادامه داد: هیئت مدیره جدا از جلسات عادی که هر هفته برگزار می‌کنند، ۲ جلسه مجزا با تمرکز بر روی بازی فینال آسیا برگزار کرده است که اولین جلسه آن با حضور یحیی گل محمدی سرمربی تیم و افشین پیروانی سرپرست تیم برگزار شد. درخواست‌هایی وجود داشت که آن‌ها را عملی کرده ایم و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد. تیم در بالاترین حد هماهنگی و اتحاد است تا بتوانیم با شرایط خوبی عازم فینال شویم.

با دستور وزیر ورزش و جوانان یک کارگروه برای کمک به پرسپولیس تشکیل شد

سمیعی در مورد اقدامات وزارت ورزش و جوانان برای این بازی حساس گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان در این وزرات خانه یک کارگروه با مدیریت علی‌نژاد معاونت ورزش قهرمانی تشکیل شد که در این کارگروه ۲ نماینده مجلس، نماینده فدراسیون فوتبال و صدا و سیما حضور داشتند. تصمیمات خوبی در این کارگروه گرفته شد که از جمله آن ها، قراردادن کمپ تمرینی تیم ملی در اختیار باشگاه پرسپولیس بود. یکشنبه ۲۳ آذر به قطر سفر خواهیم کرد.

باشگاه النصر برای این که تمرکز تیم ما را برهم بزند، دائما در حال شکایت کردن است

او در مورد شکایت‌های باشگاه النصر گفت: متاسفانه باشگاه النصر برای این که تمرکز تیم ما را برهم بزند، دائما در حال شکایت کردن است. هیچ سند و مدرکی در اختیار این باشگاه نیست که بتواند باشگاه را متهم کند، چون اگر داشتند تا الان در یکی از این شکایت‌ها پیروز می‌شدند. این رفتار‌ها فقط برای این است که تمرکز تیم ما برهم بخورد که ان شاءالله این اتفاق نخواهد افتاد.

سمیعی: تیم پرسپولیس در بالاترین حد هماهنگی و اتحاد است/ قهرمانی در آسیا افتخاری برای جامعه فوتبال خواهد بود

به حضور آل‌کثیر در فینال آسیا امیدواریم

سمیعی در پاسخ به این سوال که آیا امکان این وجود دارد که آل‌کثیر در فینال آسیا حضور داشته باشد، گفت: ما هنوز امید داریم اتفاق خوبی برای پرونده آل‌کثیر رخ دهد و او بتواند در بازی فینال حضور داشته باشد. امیدواریم تا قبل از روز سفر، خبر خوبی در این مورد به دست ما برسد.

از پس فردا تیم به شکل کامل در قرنطینه قرار می‌گیرد

سمیعی در مورد شرایط تیم ادامه داد: تیم امروز تمرین نداشت و بازیکنان استراحت کردند. از فردا تمرینات از سر گرفته خواهد شد و از پس فردا تیم به شکل کامل در قرنطینه قرار می‌گیرد تا بتوانیم برای روز یکشنبه و سفرمان شرایط خوبی داشته باشیم. سعی کرده ایم در این مدت با کادر فنی ارتباط خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در کار‌های پشتیبانی تیم را در شرایط خوبی نگه داریم.

قهرمانی پرسپولیس در آسیا افتخاری برای کل جامعه فوتبال خواهد بود

سمیعی در مورد انتظاراتی که باشگاه از هواداران، رسانه و اهالی فوتبال دارد گفت: امیدوارم پرسپولیس در این روز‌ها شرایط خوبی را پشت سر بگذارد و انتظار داریم برای این بازی نگاه تمام اهالی ورزش و رسانه، نگاه ملی باشد و این مطلب را درک کنیم که قهرمانی در آسیا افتخاری برای کل جامعه فوتبال خواهد بود. فکر می‌کنم به حمایت بیشتری نیاز داشته باشیم و هواداران با انرژی بیشتری ما را حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم و به قهرمانی آسیا برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس نماد تبعیض در ورزش ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
نفهم بودن نماد استق لالی بودن و کیسه کش بودن در ایران
آخرین اخبار