اهدای اکسیژن به مراکز درمانی شیراز توسط واحد‌های تولیدی

افزایش شمار بیماران کرونایی در شیراز بیمارستان‌های مرجع درمان کووید ۱۹ در این شهر را با مشکل تامین اکسیژن مواجه کرده است و در همین حال، برخی از مراکز صنعتی و تولیدی داوطلب تامین رایگان اکسیژن مورد نیاز این بیمارستان‌ها شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اهدای اکسیژن از سوی شرکت‌های فولاد مبارکه و پتروشیمی پارس به دو بیمارستان شیراز خبر داد.

مهرداد شریفی گفت: شرکت‌های «فولاد مبارکه» و «پتروشیمی پارس»، اکسیژن مایع بیمارستان مستقل شهید دکتر فقیهی و بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز را به صورت رایگان تامین می‌کنند.

او ضمن سپاس از هماهنگی‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با شرکت فولاد مبارکه گفت: همکاری خداپسندانه و شایسته تقدیر شرکت‌های فولاد مبارکه و پتروشیمی پارس با این دانشگاه، در تامین رایگان اکسیژن مایع بیمارستان‌های شیراز، به تازگی آغاز شده است و ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به رایگان بودن هزینه حمل اکسیژن پتروشیمی پارس به این مراکز درمانی، افزود: با تامین اکسیژن مایع بیمارستان‌های یادشده، در حال حاضر و در این مقطع زمانی، آن‌ها نیازی به خرید اکسیژن به صورت مایع و گاز ندارند.

او اضافه کرد: همکاری دو شرکت دیگر با در اختیار گذاشتن امانی دو مخزن اکسیژن مایع در بیمارستان‌های یاد شده، همراهی تولیدکنندگان اکسیژن در شیراز و استان فارس و همچنین مشارکت نیکوکاران در تامین مناسب اکسیژن موردنیاز بیمارستان‌ها و نجات بخشی جان بیماران مبتلا به کووید-۱۹، بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.