افضل: جابری به دلیل مشغله کاری نتوانست به مس کمک کند/ متمرکز برگزار شدن لیگ فوتسال به تیم ملی هیچ کمکی نمی‌کرد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات تیم ما حدود یک هفته‌ای می‌شود که شروع شده است. خوشبختانه در این مدت بازیکنان تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند. امیدوارم بازیکنانم آسیب نبینند تا بتوانیم خودمان را برای اولین مسابقه برابر تیم سن ایچ ساوه به خوبی آماده کنیم. درست است که تمرینات تیم ما حدود ۴۰ روز تعطیل بود، اما در این مدت بازیکنان دست از تمرین  برنداشتند.. امیدوارم که در ۳ بازی اول لیگ بتوانیم با پیروزی شویم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره بازی اول این تیم برابر تیم سن ایچ ساوه بیان داشت: سن ایچ ساوه یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که از کادر فنی بسیار خوبی هم برخوردار  است. امیدوارم که بتوانیم برابر این تیم بازی خوبی انجام داده و با دست پر از ساوه به تبریز برگردیم.

افضل درباره اینکه بالاخره چه کسی فصل بعد به عنوان سرمربی مس است عنوان کرد: به خاطر محرومیت  فصل بعد نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم. اول قرار بود مهرداد جابری به تیم ما کمک کند، اما به دلیل مشغله کاری او نتوانست در مس حضور پیدا کند. قرار شد احمد باغبانباشی به همراه ناصر رنجبر فصل بعد تیم را هدایت کنند.

سرمربی مس سونگون درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت رفت و برگشت گفت: خوشبختانه قرار شد بازی‌های لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود. درست است که تیم‌های پر مهره موافق برگزاری بازی‌ها به شکل متمرکز بودند، اما به نظر من متمرکز برگزار شدن لیگ باعث می‌شد که کیفیت مسابقات پایین بیاید. این موضوع هیچ کمکی هم به تیم ملی نمی‌کرد. به هر حال امیدوارم که باشگاه‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.


بیشتر بخوانید


افضل اظهار داشت: به دلیل فرصت کمی که تا شروع مسابقات لیگ داریم، نمی‌توانیم بازی دوستانه‌ای انجام دهیم. در این مدت فقط به تمرین خواهیم پرداخت تا خود را برای بازی اول با سن ایچ ساوه به خوبی آماده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار