دانشگاه پیام نور افزایش شهریه نداشته است

مشاور رسانه‌ای و فضای مجازی رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: دانشگاه پیام نور برای شهریه ثابت دانشجویان افزایش نرخی نداشته است.

عارف کعبی مشاور رسانه‌ای و فضای مجازی رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دانشگاه پیام نور برای شهریه ثابت دانشجویان، افزایش نرخی نداشته است و روند تغییر شهریه مانند سال‌های قبل است.

او با بیان اینکه اکنون این شهریه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای یک ترم بوده است، افزود: در خصوص برگزاری کلاس‌های مجازی این دانشگاه افزود: باتوجه به شیوع گسترده بیماری کرونا ویروس کلاس‌های دانشگاه پیام نور به صورت مجازی برگزار می‌شود که بستر و شرایط لازم برای اجرای این فرآیند فراهم بوده است و تا کنون مسئله‌ای در این زمینه نداشته ایم.

کعبی با اشاره به اینکه امتحان‌های میان ترم و پایان ترم دانشگاه نیز به صورت مجازی برگزاری می‌شود، تصریح کرد: همچنین دانشگاه پیام نور به مشمولان وظیفه خدمت سربازی معافیت تحصیلی ارائه می‌کند و شرایط ویژه تحصیل ایمن برای بانوان خانه دار، شاغلان، مادران و کارمندان و همچنین سهم ۳۰ درصدی فارغ التحصیلان در بین پذیرفته شدگان ارشد هر سال را دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.