محبوبی خبر داد؛

راه اندازی پروفایل مخصوص ناشنوایان برای ارتباط با آتش نشانان

معاون اطلاعات مکانی سازمان فاوا شهرداری تهران گفت: برای ارتباط بهتر ناشنوایان با آتش نشانان در سامانه تهران من پروفایل مخصوصی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محبوبی معاون اطلاعات مکانی سازمان فاوا شهرداری تهران در همایش روز ملی افراد دارای معلولیت اظهار کرد: برای کمک به معلولان اقدامات متعددی را انجام داده‌ایم که «اپلیکیشن رایا» از جمله آن است.

وی ادامه داد: اطلاعات متعددی از لایه‌های مناسب سازی شهر در سامانه وجود دارد و هر لایه جدیدی که مناسب سازی شود، در سامانه نشان داده می‌شود و اگر موردی دیده شود تیم ما وارد عمل می‌شوند.

محبوبی با اشاره به استفاده از توان یابان برای ناشنوایان گفت: به دستور شهردار تهران، استفاده از توان یابان در حوزه ناشنوایان در دستور کار ما قرار گرفته است تا به کمک آن‌ها بتوانیم در حوزه آتش‌نشانی و اعلام حریق اقدامات لازم را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


معاون اطلاعات مکانی سازمان فاوا شهرداری تهران افزود: از آنجایی که ناشنوایان در زمان حریق امکان مکالمه با آتش‌نشانان را ندارند، به همین دلیل در اپلیکیشن تهران من گزینه‌ای اضافه می‌شود تا آن‌ها بتوانند به راحتی پیام خود را ارسال کنند.

وی بیان کرد: در اپلیکیشن تهران یک پروفایل شهروندی به وجود می‌آید تا از طریق آن متوجه شویم کدام یک از شهروندان ناشنوا هستند تا در زمان اعلام حریق بتوانند با آتش نشانان ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار