کربکندی: بیشتر از خودمان نگران سرخ پوشان هستیم

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در رابطه با دیدار هفته ششم مقابل پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول کربکندی سخنگوی باشگاه فوتبال ذوب آهن اصفهان در رابطه با این که تعداد زیادی از بازیکنان آن‌ها به ویروس کرونا مبتلا هستند، بیان کرد: ما بیشتر از این که نگران تیم خودمان باشیم، نگران پرسپولیسی‌ها هستیم. چون با توجه به سخت گیری‌هایی که قطر می‌کند، اگر بازیکنان ما ناقل باشند و ویروس به سرخ پوشان انتقال یابد، این به ضرر پرسپولیسی‌ها خواهد شد. اگر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با ما و قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا جواب تستش مثبت شود، معلوم می‌شود که این ویروس از ما به آن‌ها انتقال یافته و بسیار به ضررشان خواهد بود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: بازی پرسپولیس در آسیا برای همه ما مهم است چرا که این بازی شکل ملی دارد.

کربکندی اظهار کرد: ما در بازی با شهر خودرو ۱۴ نفر بودیم. من معتقدم بازیکنان بزرگسال باید ملاک باشند و قانون ۱۱+۵ باید اصلاح شود. بازیکنان تیم جوانان اصلا با ما تمرین نمی‌کنند، ولی چون باشگاه ذوب آهن برای آن‌ها کارت بازی صادر کرده است به این معنا بود که ما بازیکن سالم داریم و می‌توانیم از آن‌ها در بازی مقابل شهر خودرو استفاده کنیم.‌ای کاش حق همه تیم‌ها به یک اندازه رعایت می‌شد. متاسفانه در حال حاضر همه بلایا بر سر باشگاه ذوب آهن نازل شده است. ما در ۴ هفته اول از اشتباهات داوری صدمه زیادی دیدیم و تا الان که کرونا بلای جانمان شده است.

او در رابطه با محرومیت رحمان رضایی و جریمه نقدی بازیکن ذوبی‌ها بیان کرد: شرایط فعلی خیلی شرایط سختی شده است و امیدوارم هر چه زودتر از این بحرانی بیرون بیاییم. من به رضایی گفتم اجازه بدهد تا ما مصاحبه کنیم، چرا که شیوه مصاحبه کردن ما با شما فرق می‌کند، اما نشد و امروز هم نتیجه آن را دیدیم. من به عنوان سخنگو شیوه مصاحبه کردن را بلد هستم. رضایی بعد از بازی عصبانی بود و بسیار تند صحبت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار