پاری سن ژرمن ۵ - باشاک شهیر یک/ جشنواره گل پاریسی‌ها با درخشش نیمار و امباپه

۲ تیم فوتبال پاری سن ژرمن و باشاک شهیر در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعت ۲۱:۲۵ چهارشنبه شب تیم‌های پاری سن ژرمن فرانسه و باشاک شهیر ترکیه در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۵ بر یک به سود نماینده فرانسه به پایان رسید.

بازیکنان پاری سن ژرمن از ابتدای این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند و بار‌ها دروازه حریف ترکیه‌ای خود را تهدید کردند. در دقیقه ۲۱ نیمار روی پاس مارکو وراتی گل اول شاگردان توخل را به ثمر رساند. دقیقه ۳۸ بار دیگر نیمار و این بار با پاس امباپه برای پاریسی‌ها گلزنی کرد.

دقیقه ۴۲ یک ضربه پنالتی به سود پاری سن ژرمن اعلام شده که کیلیان امباپه آن را تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر به سود پاریسی‌ها به پایان برسد.

۵ دقیقه پس از شروع نیمه دوم نیمار بار دیگر برای شاگردان توخل گلزنی کرد تا یک هت تریک به نام خود ثبت کند. دقیقه ۵۷ "ممت توپال" یکی از گل‌های خورده باشاک شهیر را جبران کرد تا کمی از سنگینی شکست کاسته شود.

در دقیقه ۶۲ باز هم امباپه برای پاری سن ژرمن گلزنی کرد تا شاگردان توخل با یک برد به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

پاری سن ژرمن با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و در صدر جدول گروه H ایستاد. باشاک شهیر هم با کسب ۳ امتیاز در قعر جدول این گروه قرار گرفت.

این دیدار باید شب گذشته برگزار می‌شد که به دلیل توهین نژادپرستانه داور چهارم به بازیکن باشاک شهیر، آن دیدار نیمه تمام ماند و به امشب موکول شد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار