بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ آذر ماه ۹۹؛

شناسایی و دستگیری ۹ شکارچی متخلف در استان اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شناسایی و دستگیری ۹ شکارچی متخلف در استان اردبیل

یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و خلخال ۹ متخلف شکار و صید را در مناطق مختلف استان اردبیل شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت: یگان حفاظت شهرستان پارس آباد با استفاده از یک فروند قایق موتوری بیش از هزار متر طور ماهیگیری دامی و غیرمجاز را که توسط متخلفین شبانه در دریاچه شهید غفاری کار گذاشته بودند کشف و جمع آوری کردند.

محمد مجرد افزود: همچنین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد با همکاری پلیس امنیت و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان، موفق به کشف و ضبط یک فقره شکار غیر مجاز شامل ۱۸ قطعه سار، ۳ قطعه فاخته و یک قطعه اردک سرسبز از متخلف شکار شدند.

او افزود: در ماموریت دیگری یک نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار غیرمجاز ۸ قطعه پرنده حمایت شده زنگوله بال نموده بود شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار نیز گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار در حین گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز یک نفر از متخلفین شکار غیرمجاز را دستگیر کردند.

بهنام برزگر افزود: از این شکارچی متخلف که با استفاده از یک قبضه اسلحه شکاری دولول، اقدام به شکار غیرمجاز یک قطعه پرنده حمایت شده دراج در اراضی شرکت کشت و صنعت پارس بخش جعفرآباد شهرستان بیله سوار نموده بود، توسط مامورین یگان حفاظت شهرستان بیله سوار دستگیر و ادوات جرم نامبرده که شامل یک قبضه سلاح شکاری دولول و همچنین لاشه یک قطعه پرنده حمایت شده دراج کشف و ضبط و جهت سیر نمودن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.

او افزود: در ماموریتی دیگر یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار در حین گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز ۳ نفر متخلف شکار غیرمجاز پرندگان حمایت شده دراج را به همراه یک قبضه سلاح شکاری پنج تیر دستکش، تعداد ۵۰ عدد فشنگ پر و همچنین لاشه ۳ قطعه پرنده حمایت شده دراج را کشف و ضبط و نامبردگان را به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال نیز گفت: محیط بانان پاسگاه‌های برندق و لرد و گشت سیار اداره حفاظت محیط زیست خلخال در حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده آق داغ در بخش‌های خورش رستم، شاهرود و مرکزی شهرستان خلخال موفق شدند ۳ نفر را در حین شکار و صید پرندگان وحشی در زیستگاه‌های حساس منطقه حفاظت شده دستگیر کنند.

مهدی کسائی گفت: از متخلفین دو قبضه اسلحه شکاری، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق، ۵ عدد فشنگ ساچمه زنی، لاشه یک قطعه کبک و لاشه دو قطعه کبوتر کشف و ضبط که پس از تکمیل پرونده، شکارچیان متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده خواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.