بازرسی از هزار و ۱۶۵ واحد صنفی در گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از بازرسی هزار و ۱۶۵ واحد صنفی در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: برای حمایت از حقوق مصرف کننده انجام گشت‌های مشترک روزانه در دستور کار قرار دارد.

نجف زاده گفت: روسای شعب تعزیرات حکومتی به همراه بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکزبهداشت، نیروی انتظامی ودیگر دستگاه‌های مرتبط در قالب گشت‌های جداگانه روزانه از واحد‌های صنفی بازرسی کردند.

او ادامه داد: این کارشناسان، رعایت قیمت مصوب، الزامات بهداشتی، صدور فاکتور خرید، جلوگیری از گران فروشی، مبارزه با احتکار را در قالب گشت‌های مشترک نظارت و با متخلفین برخورد می‌کنند.

عضوشورای قضائی استان افزود: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱ هزار و ۱۶۵ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت و برای ۴۷۵ واحد، پرونده تشکیل شد.

او گفت: افراد متخلف، علاوه بر ضبط کالا، الزام به توزیع کالا مکشوفه درشبکه، به بیش از ۱۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت نیز محکوم شدند.

او از شهروندان استان خواست: درصورت مشاهده هرگونه گرانفروشی یا سایر تخلفات اقتصادی، بهداشتی وصنفی، قاچاق کالا وارز و... موضوع را به صورت حضوری، یا با تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صمت ویا با تلفن ۱۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.