سرمربی تیم فوتبال هوادار:

چند خطای واضح به سود ما گرفته نشد/ از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم

عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: می‌توانستیم خوشه طلایی را شکست دهیم، اما از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلام رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در پایان دیدار تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه اظهار کرد: بازیکنان هر ۲ نیم جنگنده و با انگیزه ظاهر شدند. کیفیت زمین در بازی تاثیرگذار بود، زیرا تیم ما بیشتر روی زمین بازی می‌کند؛ اما با این کیفیت چمن خیلی نمی‌شد روی زمین بازی کرد. می‌توانستیم برنده بازی شویم، زیرا شرایط خوبی داشتیم، اما متاسفانه از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم. کسب یک امتیاز بیرون از خانه بد نیست، اما کافی هم نیست.  

عنایتی در ادامه گفت: امیدوارم دوست خوبم، بختیاری زاده در ادامه راه با خوشه طلایی نتایج خوبی کسب کند. خوشه طلایی تیم بسیار محکمی است و واقعا فوتبال بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید:


سرمربی هوادار درباره عملکرد داوری در این دیدار گفت: من هیچ وقت درباره داوری صحبت نکردم؛ زیرا برای همه آن‌ها احترام قائل هستم و می‌دانم برحسب چیز‌هایی که می‌بینند سوت می‌زنند، اما در این بازی ۲، ۳ خطای واضح به سود ما گرفته نشد. حتی یک پنالتی ۱۰۰ درصد هم به سود ما گرفته نشد و این اتفاق در بازی‌های قبلی هم رخ داده است. با این حال با خودمان عهد بستیم که درباره داوری صحبت نکنیم و فقط درباره فوتبال حرف بزنیم. امیدوارم عملکرد داوران ما بهتر شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: لیگ آزادگان ، هوادار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار