پوچتینو یکی از برترین مربیان جهان که رئال مادرید به او نیاز ندارد

رامون کالدرون مدیرعامل سابق باشگاه رئال ماردید به حمایت از سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، رامون کالدرون مدیر عامل سابق باشکاه رئال مادرید در مصاحبه ای با رسانه های اروپایی عنوان کرد: مشکل تیم زیدان نبود ۲ بازیکن اصلی این تیم یعنی سرخیو راموس و کریم بنزما بود ، این ۲ بازیکن ستون های رئال مادرید هستند و نبود آن ها ضربه ی بزرگی به تیم زیدان خواهد زد .

او ادامه داد: من مطمئن هستم که زیدان علی رغم نتایجی که تا به این جای فصل گرفته است در این فصل در رئال مادرید خواهد ماند ، او به علت آن چه که در رئال مادرید به دست آورده است شایسته احترام است .

کالدرون درباره سرمربی گری پوچتینو، سرمربی سابق آرژانتینی سابق تیم فوتبال تاتنهام در رئال مادرید گفت : او یکی از برترین مربیان جهان است و می تواند در هر تیمی مربیگری کند، اما اعتقاد دارم رئال مادرید به او نیاز ندارد؛ چرا که زیدان روی نیمکت این تیم می نشیند و بهتر از هر کسی توانایی هدایت رئال مادرید را دارد .

پوچتینو یک سال پیش از تیم فوتبال تاتنهام اخراج شد و از آن زمان تا کنون بدون تیم بوده است. از تیم های رئال مادرید و منچستریونایتد به عنوان جدی ترین گزینه های این مربی آرژانتینی برای مربی گری نام برده می شود .


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: رئال مادرید ، زیدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.