کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان  گفت: با هدف تداوم اجرای طرح‌های قاطع ومبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شد.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس خوزستان با انجام اقدامات اطلاعاتی در یکی از شهر‌های همجوار مرکز استان، یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۱۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

سردار صالحی بیان داشت: در عملیاتی دیگر کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل مواد مخدر را در محور‌های مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۹۸ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در عملیات‌های مذکور در مجموع مقدار ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدراز نوع حشیش و تریاک کشف شد و ۲ دستگاه خودرو توقیف و یک نفرسوداگر مرگ دستگیر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۸ دی ۱۳۹۹
درود