کریمی گفت: به دنبال تشدید محدودیت‌های کرونایی در قیروکارزین در طول یک هفته گذشته سه هزار و ۸۲۴ مورد بازدید و بازرسی از اصناف، ادارات، نهاد‌ها و بانک‌های مختلف این شهرستان انجام شده است.

علی محمد کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه پس از سه هفته محدودیت‌های شدید وضعیت کرونای این شهرستان نارنجی شده است، تصریح کرد: در بازه زمانی دوازدهم تا نوزدهم آذر ماه بیشترین بازرسی‌ها با تعداد ۳۱۳۴ مورد از اصناف انجام شده است.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه اصناف این شهرستان بیشترین همکاری را با ستاد کرونا داشته اند، اظهار کرد: در بازرسی‌های مذکور ۴۶۳ مورد اعمال قانون شامل ۳۶۵ مورد تذکر، ۸۲ فقره اخذ تعهد و ۱۶ مورد پلمب واحد‌های صنفی صورت گرفته است.

به گفته او؛ در طول مدت مورد اشاره دستگاه‌های دولتی و بانک‌های فعال در این شهرستان بیش از ۱۶۶ بار توسط فرماندار، ۱۹۹ بار به وسیله مدیران دستگاه‌ها و ادارات و ۳۲۵ بار با حضور اعضای ستاد کرونا مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته اند.

۳۸۰۰ مورد بازرسی از اصناف قیروکارزین انجام شد/پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف

کریمی با اذعان به اینکه همکاری اعضای شورای تامین با ستاد کرونای شهرستان قابل تقدیر بوده است، ابراز کرد: در طول این یک هفته پلیس بیش از ۳۲۷ مورد اقدام عملیاتی به شکل تذکر‌های شفاهی یا اعمال قانون انجام داده است.

او اضافه کرد: در موارد اعمال قانون پلیس شاهد صدور ۱۶۵ مورد جریمه دو میلیون ریالی و ۹ مورد جریمه‌های پنج میلیون ریالی برای وسیله‌های نقلیه متخلف و ۴۶ مورد عودت خودرو‌های غیر بومی به مبدا بوده ایم.

۳۸۰۰ مورد بازرسی از اصناف قیروکارزین انجام شد/پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف

فرماندار قیروکارزین بر بازدید مستمر از اماکن مذهبی و بهداشتی این شهرستان نیز تاکید کرد و افزود: بیش از ۱۲۰ بار این مکان‌ها توسط تیم‌های مشخص شده بازدید و کنترل شده اند.

او با بیان اینکه در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی ابلاغی بیماری کرونا شدت می‌گیرد و زمستان سختی را برای عموم مردم رقم می‌زند، تصریج کرد: در هفته پیش روی فعالیت ادارات و کارکنان دستگاه‌های خدمات رسان اساسی حداکثر تا ۵۰ درصد کارکنان و سایر دستگاه‌ها تا یک سوم کارکنان خواهد بود.

۳۸۰۰ مورد بازرسی از اصناف قیروکارزین انجام شد/پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف

او با اشاره به تعطیلی کامل مدارس، دانشگاه ها، حوزه علمیه، نماز جمعه، مراسم‌های آئینی و مذهبی در شرایط نارنجی بیان کرد: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به این شهرستان ممنوع و از خروج خودرو‌های شخصی بومی این شهرستان به سایر شهر‌ها ممانعت می‌شود.

کریمی با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونای کشور اعلام کرد: در شرایط نارنجی فعالیت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ به مدت دو هفته تعطیل، اما قابل تسهیل و در صورت تغییر شرایط با تشخیص وزارت بهداشت قابل تشدید خواهد بود.

۳۸۰۰ مورد بازرسی از اصناف قیروکارزین انجام شد/پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.