ولایت پذیری خانواده‌های شهدا، رمز پیروزی انقلاب اسلامی

فرمانده انتظامی مازندران گفت: رمز سربلندی، دوام و عزت ایران اسلامی ولایت پذیری و صبوری خانواده‌های معظم شهداست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران به همراه معاونا ن اجتماعی و نیروی انسانی استان با خانواده‌های معظم شهیدان "سید جواد و سید خیرالله اسدی" و شهید "علی شاکری" در روستا‌های دوردست شهرستان ساری دیدار کرد.

او در این دیدار‌ها با بیان این که خون پاک و مقدس شهدا ضامن امنیت و آسایش جامعه است، گفت: ایثارگری در راه اهدافی ارزشمند یکی از با ارزش‌ترین فضایل آدمی است که نقطه متعالی آن شهادت است.

سردار میرزایی افزود: شهیدان در بهترین لحظات زندگی خود با دل کندن از همه تعلقات دنیوی جاودانگی را برای خود به ثبت رساندند و اسلام را برای همیشه تاریخ بیمه کردند.

او با بیان این که رمز سربلندی، دوام و عزت ایران اسلامی ولایت پذیری و صبوری خانواده‌های معظم شهدا است تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء را یک تکلیف برشمرد و گفت: تکریم از خانواده‌های معظم و معزز شهداء مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام انتظامی با اشاره به این که خانواده‌های معظم شهدا از جایگاه و منزلت بالایی در جامعه برخودار هستند، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را ادای دین به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب دانست و افزود: دفاع از آرمان‌های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و جانبازان درآن پای نهادند وظیفه است که به دوش ما نهاده شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.