ربیعی: مقابل نفت مسجد سلیمان تنها به پیروزی فکر می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، درباره شرایط تیمش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و کادرفنی منسجم و جوانی در اختیار دارد. تیم ما برای بازی فردا آماده است. در بازی برابر سایپا مجبور شدیم ۲ بازیکن تیم را تعویض کنیم، اما امیدوارم با همت کادرفنی، در بازی فردا تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

ربیعی در ادامه گفت: هر ۴ روز یک بار بازی می‌کنیم و در این شرایط ریکاوری تیم کار بسیار سختی است. فکر می‌کنم که تیم از لحاظ ذهنی و روانی آماده است و امیدوارم از ابعاد دیگر، برای بازی فردا مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: ریتم مسابقات به گونه‌ای است که وقتی هفته به هفته بازی می‌کنیم، نمی‌توانیم میان ۲ بازی بیشتر از یک جلسه تمرین اصلی داشته باشیم. زیرا در فاصله میان ۲ بازی بحث ریکاوری و کار‌های مربوط به روز قبل از بازی را داریم و به همین دلیل نمی‌توانیم بیش از یک روز تمرین داشته باشیم. بازیکنان از لحاظ ذهنی آمادگی دارند و همه ما تلاش می‌کنیم تا ضمن احترام به تیم خوب نفت مسجد سلیمان، تمام امتیازات بازی فردا را کسب کنیم.

ربیعی درباره حواشی ایجاد شده برای محل اقامت تیم حریف در رفسنجان عنوان کرد: تمام فکر و ذکر مجموعه ما این است که بتوانیم بهترین شرایط را برای میزبانی از تیم حریف ایجاد کنیم. به هر حال ما در تنگنا قرار داریم. فوتبال میدانی برای دوستی و مهربانی است. فکر می‌کنم یکی از اعضای تیم مسجدسلیمان پیش داوری کرده بود و موجب قضاوت سریع شده بود.

او در ادامه گفت:  گل‌گهر و تراکتورسازی از نحوه میزبانی ما تقدیر و تشکر کردند و ما این روند را برای تیم نفت مسجد سلیمان و همه تیم‌های میهمان در پیش می‌گیریم.  تنها یک هتل داریم. گاهی اوقات سوءتفاهم پیش می‌آید، اما گله‌ای ندارم و به مسجد سلیمانی‌ها احترام می‌گذارم.  هیچگونه برخوردی بین تیم‌ها به وجود نمی‌آید.   مس رفسنجان نخستین سال حضورش در لیگ برتر را می‌گذراند.

سرمربی مس رفسنجان درباره نتایج ضعیف تیمش در هفته‌های گذشته اظهار داشت: می‌دانم هواداران نگران  مس رفسنجان هستند و حق هم دارند. من ارتباط خوبی با هواداران دارم. آن‌ها نباید فراموش کنند که  سال گذشته این تیم برنامه‌ای برای صعود به لیگ برتر نداشت، اما به لطف خدا و حمایت هواداران یک کار غیرممکن به ممکن تبدیل شد.


بیشتر بخوانید:


ربیعی در پایان افزود: همه انتظار دارند که ما نتایج بهتری بگیریم. شرمنده هستم، اما قول می‌دهم برای عزت و شرف مردم رفسنجان با نهایت وجدانم  بجنگم تا بتوانیم نام تیم مس رفسنجان را بیش از پیش برافراشته کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار