مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان:

۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان گفت: در چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان ۹ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند و کارگران فصلی لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حامد ویسکرمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان عصر امروز در چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان با اشاره به اهدا بسته پروتئینی و معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند و کارگران فصلی استان لرستان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام گرفت اظهار داشت: در مرحله چهارم رزمایش احسان و همدلی که به نام دانشمند شهید محسن فخری زاده مزین شده تعداد ۹ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند و کارگران فصلی استان لرستان توزیع می‌شود.

او افزود: از تعداد ۹ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی ۴ هزار و ۶۰۰ بسته جیره غذایی خشک و ۴ هزار و ۲۰۰ بسته پروتئینی شامل گوشت مرغ تهیه و در راستای اهداف ستاد اجرایی فرمان امام راحل و همچنین فرمان مقام معظم رهبری پیرامون رسیدگی به امور محرومان و آسیب دیدگان از کرونا بین خانواده زندانیان نیازمند و کارگران فصلی و ساختمانی شناسایی شده توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۱۹ هزار بسته معیشتی در بین جامعه آسیب دیدگان از کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام راحل توزیع شده است.

ویسکرمی با اشاره اقدامات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام راحل در راستای اشتغال‌زایی در استان لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم به ویژه در سطح روستا‌های استان که از شاخص‌های توسعه نیافتگی کمتری برخوردار هستند از جمله مهمترین اهداف ستاد اجرایی فرمان امام راحل است در همین راستا ۶۵۷ روستا در استان لرستان به عنوان نقطه هدف تعیین شده است.

او گفت: از سال گذشته تاکنون در سطح ۶۵۷ روستای هدف محرومیت‌زدایی بالغ بر ۶ هزار و ۸۰۰ طرح اشتغالزای خود اشتغالی اجتماع محور که سبب تقویت بنیان‌های اجتماعی در روستا‌ها می‌شود افتتاح شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان تصریح کرد: تا پایان امسال بیش از هزار و ۵۰ طرح اشتغالزایی در سطح استان اجرا و همچنین با پیگیری‌های انجام شده طی هفته‌های اخیر بیش از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به تعداد ۲۶ طرح صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان پرداخت می‌شود که با راه‌اندازی، توسعه و تکمیل این طرح‌ها بیش از ۷۳۱ شغل پایدار در استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.