رئیس پلیس آگاهی استان ایلام عنوان کرد;

دستگیری باند ۸ نفره سارقان غیر بومی و کشف ۷۰ فقره سرقت در ایلام

سرهنگ مهری از شناسایی و دستگیری باند ۸ نفره سارقان غیر بومی و حرفه‌ای با ۷۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های منزل ، طلا و غیره در مناطق مختلف شهر ایلام ، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند ، اعضای باند ۸ نفره سارقان غیر بومی و حرفه‌ای را که در قالب ۲ گروه ۴ نفره فعالیت می‌کردند ، شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی آن‌ها را در استان‌های مرکزی در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

مهری با اشاره به اینکه ۲ دستگاه خودرو سواری که متهمان با استفاده از آن‌ها سرقت می‌کردند نیز توقیف شده است، بیان کرد: این باند حرفه‌ای اعمال مجرمانه خود را در استان‌ها و شهر‌های مختلف کشور و بین ساعت‌های ۷ غروب تا ۱۱ شب انجام داده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به ۷۰ فقره انواع سرقت از جمله سرقت طلاجات، وجه نقد، اشیاء قیمتی و غیره اعتراف کردند.

 مهری با بیان اینکه تعدادی اقلام مسروقه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از سارقان کشف شده، افزود: مالباختگان با ورود به سامانه می‌توانند با کدی که پلیس در اختیار آن‌ها قرار می دهد و با شناسائی اموال مسروقه خود و ارائه مدارک آن را از پلیس آگاهی تحویل بگیرند.

او در پایان به معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و ادامه داد: از مردم خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.