معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس کنکور و متوسطه اول

محتواهایی که در سایت حرف اخر تولید می شود از دو ویژگی فوق العاده بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز روز در یک گزارش خبری تصمیم گرفتیم سری به دنیای کنکور بزنیم. دنیایی با حدود 1 میلیون نفر جمعیت که همان شرکت کننده های کنکور هستند و قصد شرکت در این آزمون سرنوشت ساز را دارند. آزمونی که سرنوشت یک داوطلب را به صورت کامل می‌تواند تغیر دهد و مبنای ورود وی به دانشگاه های کشور و همچنین تحصیل در رشته مورد علاقه وی می‌باشد. اما اگر کنکور را به عنوان یک شغل در نظر بگیریم همانگونه که هر شغلی ابزار مناسب و مخصوص خود را دارد کنکور نیز از این قضیه بی بهره نیست و ابزار های مخصوص به خود را دارد که همان منابع آموزشی کنکور است که دانش آموز با کمک آن ها مسیر کنکور را طی خواهد کرد.

امروز در بررسی که پیش رو داریم به سراغ موسسه حرف آخر خواهیم رفت، موسسه ای که در سال 1390 فعالیت خود را شروع کرد و تا کنون نیز به نتایج فوق العاده ای در زمینه آموزش دست یافته اس و رتبه های زیادی را روانه دانشگاه کرده است. رتبه های برتر موسسه حرف آخر نیز در سال 99 غوغا به پا کرد و دانش آموزان این موسسه توانستند با تدریس ها و محتواهای آموزشی حرف آخر به رتبه های بی نظیری از جمله 32 رتبه دو رقمی کنکور و 2 رتبه تک رقمی کنکور از جمله رتبه 6 و 9 کنکور اشاره کرد. اما با بررسی ویژگی منابع موسسه حرف آخر دلیل این موفقیت ها را بررسی خواهیم کرد پس در ادامه نیز با ما باشید.

تدریس های شگفت انگیز در سایت حرف آخر

محتواهایی که در سایت حرف اخر تولید می شود از دو ویژگی فوق العاده بهره مند هستند. ویژگی اول آموزش شهودی که با کمک انیمیشن و تصویر سازی ارائه می‌شود و دومین مورد هم استفاده از الگو سازی در بحث آموزش است که به مجموع این دو مورد آموزش پویانمایی گفته می‌شود که موسسه آموزشی حرف اخر بنا گذار این سبک آموزشی در کشور بوده است. شهودی سازی از جهت یادگیری آسان، درک مطالب، عدم نیاز به حفظ کرد و انقال مستقیم مطالب به نیمکره راست مفز موثر است و الگو سازی نیز در افزایش قدرت و سرعت تست زنی تاثیر می‌گذارد. همچنین آموزش شهودی لذت یادگیری را افزایش داده و باعث می‌شود که داوطلب با صرف زمان کم حداکثر بازدهی ممکن را دریافت کند. الگو سازی نیز کمک می‌کند تا نیازی نباشد داوطلب برای حل هر سوال یک فرمول یاد بگیرد بلکه کمک می‌کند تا تمامی سوالات یک مبحث را بدون هیچ فرمول دیگری بتوان پاسخ داد.

اما این سبک از تدریس به محض رونمایی به شدت معروف و محبوب شد زیرا دانش آموزان و داوطلبان کنکور این بار بدون سختی کشیدن می‌توانند دروس کنکور خود را یاد بگیرند و به حداکثر بازدهی دست پیدا کنند. در این بین دیگر سطح دانش آموز اهمیتی ندارد یعنی دیگر مهم نیست که دانش آموز امسال فارغ التحصیل خواهد شد یا بعد از چندین سال دوری از کنکور قصد شرکت مجدد در این آزمون را دارد زیرا تمامی آموزش های حرف آخر از صفر صفر شروع شده است. البته این آموزش از نظر دانش آموزان مقطع اول متوسطه نیز به شدت مورد استقبال قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تا پکیج های دروس حرف آخر هشتم و حرف آخر هفتم و حرف اخر نهم نیز تولید و اراده شود.

داستان ریاضی حرف اخر و تدریس جذاب استاد منتظری و استاد قاسمی

ریاضی کنکور از نقطه ضعف اصلی شرکت کنندگان در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک و تجربی می‌یاشد و این ضعف به حدی رسیده است که بیشترین تعداد درصد منفی در میان تمام دروس کنکور و کمترین تعداد رسیدن به درصد بالای 50 در میان دروس دیگر را می‌توان در درس ریاضی مشاهده کرد که دچار یک فاجعه بزرگ شده است. به نحوی که در سال قبل تنها 2 درصد از کل شرکت کنندگان رشته تجربی (یعنی از هر 100 نفر تنها دو نفر) موفق به کسب درصد بالای 50 در این درس شدند و تعداد افرادی که درصد منفی در ریاضی کنکور کسب کردند 48 درصد کل شرکت کنندگان رشته تجربی بودند و همین موضوع باعث ایجاد انحراف معیار در ریاضی شده و اهمیت آن را به شدت بالا برده است.

معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس کنکور و متوسطه اول

اما استاد منتظری و استاد قاسمی در تدریس ریاضی حرف آخر از روش های قدیمی به شدت فاصله گرفته اند و همانند سایر دروس حرف آخر با کمک انیمیشن و الگو در حال آموزش این درس هستند. در پکیج ریاضی حرف آخر نیز شهودی سازی به اوج رسیده است و با کمک الگو های اساتید ریاضی حرف اخر دانش آموز در قالب کمتر از 30 الگو صفر تا صد ریاضی کنکور را به پایان خواهد رساند و در ادامه نیز یک بانک تست با همان روش های آموزش داده شده برای دانش آموز حل خواهد شد تا به اوج تسلط در این درس دست پیدا کند.

کاتالیزور حرف آخر را بشناسید؛ آموزش دوماه با پروژه 6040 حرف آخر

تا اینجای کار به صورت کامل ویژگی هایی که از موسسه حرف آخر باید می دانستید معرفی شد. در این قسمت به سراغ معرفی پروژه محبوب موسسه حرف آخر خواهیم رفت که شاید نام آن را شنیده باشید. پروژه 6040 حرف آخر که با کمک آن داوطلب تنها در دو ماه می تواند به صورت کامل پرونده آموزش کل دروس خود را به پایان برساند. در قالب پروژه 6040 دانش آموز قادر خواهد بود با کمک تدریس های پویانمایی و همچنین برنامه ریزی دقیق به صورت کامل صفر تا صد آموزش دروس کنکور را به اتمام برساند. این مجموعه قدرتمند را می توانید از فروشگاه حرف اخر دریافت کنید. حال در این قسمت دانش آموز به تسلط و تثبیت مطالب نیاز دارد که در پروژه 40 اتفاق خواهد افتاد؛ در این قسمت 5000 تست شبیه ساز کنکور که توسط اساتید برتر کنکور طراحی شده است در اختیار دانش آموز قرار داده خواهد شد.

معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس کنکور و متوسطه اول

پروژه 40 یا بیست آزمون حرف آخر به دلیل وجود پاسخنما در میان داوطلبان به شدت محبوبیت پیدا کرده است و یکی از دلایل آن تطابقات زیادی است که با سوالات کنکور دارد و دلیل دوم هم وجود پاسخنماست؛ برای تک تک سوالات اساتید هر درس به صورت تصویری سوالات را تحلیل و بررسی خواهند کرد که باعث می شود داوطلب در قالب هر آزمون بتواند یک دور دروس خود را مرور کند و در 40 روز می توانید 20 مرور جامع بر تمامی دروس داشته باشد. در حال حاضر نیز این موسسه 20 درصد از کل آموزش 6040 خود را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که برای دریافت آن می توانید همین الان عبارت "5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید از طریق شماره تماس های زیر با دپارتمان مشاوران حرف آخر تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

02166576182

02166572148

02166576371

02166566623

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نبض بازار ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار